« Усі ми різні, з різними потребами, однак об’єднані спільною метою »
Шлях до ефективної організації процесу підвищення професійної компетентності вчителя лежить через розуміння мотивів його діяльності.
Останнім часом за умов зміни завдань сучасної освіти виникає необхідність по – новому розглянути специфіку мотиваційної сфери педагогічної діяльності.
Зазначені зміни обумовлюють певні суперечності, які в свою чергу стають рушійними силами, а іноді – гальмами у стимулюванні вчителів до підвищення професійної компетентності.
З метою стимулювання бажання педагогів підвищити свій професійний рівень 20.11.2019 був проведений психолого – педагогічний семінар з елементами тренінгу « Формування мотивації педагогів до вдосконалення професійної майстерності », на якому розглядалися поняття « мотив », « мотивація », « потреби », визначалися мотиви та потреби професійної діяльності педагогів, а також фактори стимулювання та гальмування до професійного розвитку, були з’ясовані актуальні потреби професійної діяльності та умови за яких будуть реалізовані ці потреби.
На завершення всім учасникам семінару були вручені сертифікати
З повагою,
Світлана Ізб’янська, практичний психолог,
Ольга Якимовська, соціальний педагог.