Психологічний мінітренінг

« Усі ми різні, з різними потребами, однак об’єднані спільною метою »

Шлях до ефективної організації процесу підвищення професійної компетентності вчителя лежить через розуміння мотивів його діяльності.

Останнім часом за умов зміни завдань сучасної освіти виникає необхідність по – новому розглянути специфіку мотиваційної сфери педагогічної діяльності.

Зазначені зміни обумовлюють певні суперечності, які в свою чергу стають рушійними силами, а  іноді – гальмами у стимулюванні вчителів до підвищення професійної компетентності.

З метою стимулювання бажання педагогів підвищити свій професійний рівень 20.11.2019 був проведений психолого –  педагогічний семінар з елементами тренінгу « Формування мотивації  педагогів до вдосконалення професійної майстерності », на якому розглядалися поняття « мотив »,                « мотивація », « потреби », визначалися мотиви та потреби професійної діяльності педагогів, а також фактори стимулювання та гальмування до професійного розвитку, були з’ясовані актуальні потреби професійної діяльності та умови за яких будуть реалізовані ці потреби.

На завершення всім учасникам семінару були вручені сертифікати

З повагою,

Світлана Ізб’янська, практичний психолог,

Ольга Якимовська, соціальний педагог.

Переглядів загалом - 175 | Переглядів сьогодні - 1