Творча майстерня учителів природничо – математичних дисциплін

Творча майстерня учителів природничо – математичних дисциплін

17 травня 2021 року розпочала свою роботу обласна творча майстерня учителів природничо – математичних дисциплін «Впровадження елементів STEM – STEAM – STREAM в освітній процес» при комунальному закладі ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти». Координатор творчої групи: професорка кафедри природничо – математичної освіти, кандидат педагогічний наук Савчин М.М., керівник: Окулова О.В. – вчителька хімії Івано – Франківського ЗЗСО І –ІІІ ст. імені І.Франка. Педагоги Івано – Франківського ЗЗСО І – ІІІ ступенів імені І.Франка Івано – Франківської селищної ради мають чималий досвід з даної теми, тому в склад творчої групи запрошено Михайлишин О.З. – вчительку біології, Тиховську Д.І. – вчительку біології, Ольшанську О.Р. – вчительку біології.

Напрям роботи творчої групи: забезпечення і підтримка навчання учителів природничо – математичного циклу, професійний саморозвиток, виховання та розвиток учнів в освітньому середовищі через використання елементів STEM (STEAM, STREAM) – освіти, зокрема:

  1. Сформувати уміння практично застосовувати в освітньому процесі міждисциплінарний підхід та інтерактивні методи навчання в контексті завдань нової української школи, пов`язаних з необхідністю зростання професійного розвитку та методичної компетентності вчителя.
  2. Оволодіння учасниками групи методиками та технологіями інтерактивного навчання та розвитку критичного мислення у контексті формування ключових компетентностей та впровадження інтеграційного підходу навчання.
  3. Набути вмінь визначати STEM у повсякденному житті та інтегрувати елементи STEM – освіти в уроки.
  4. Отримати знання основних ресурсів, інструментів та стратегій для впровадження елементів STEM в освітній процес.
  5. Усвідомити та розуміти важливість STEM – освіти для майбутнього вибору професії, розуміння проблем гендерної нерівності в STEM– професіях та шляхів і методів подолання цих проблем.

 

(Загальна кількість переглядів - 35)