Урок у технології «змішаного навчання», модель «перевернутий» клас

25 жовтня вчителями Кропельницькою О.В. та Окуловою О.В. проведено у 5-Б класі урок з теми «Способи розділення сумішей» у моделі «перевернутий» клас.

«Перевернутий» клас – це модель організації курсу чи предмету, в якому учні навчаються онлайн за межами школи, у звичному місці виконання домашнього завдання (вдома), а потім йдуть до школи, щоб на базі здобутих знань та освоєних правил і інструкцій працювати над проектами або отримати додаткову інформацію від вчителя.

Основна теоретична частина курсу засвоюється онлайн, саме це відрізняє модель «перевернутого» класу від просто виконання домашніх завдань онлайн, адже не освоївши теорію самостійно учень не зможе приймати активну участь у дискусіях з вчителем чи зреалізувати проект.

Учні вивчали способи розділення суміші самостійно як домашнє завдання. У класі проводили лабораторні досліди по розділенню різних сумішей, виконували завдання з визначення назв речовин та сумішей в українських  народних казках, піснях, прислів’ях, перевіряли свої знання тестуванням в програмі LeаrningApps.

Робота проводилася у групах. Діти працювали злагоджено та організовано, незважаючи на те, що урок в такій методиці проводився вперше. Навіть ті учні, що недостатньо підготувалися  до уроку, по завершенні роботи продемонстрували хороші знання та навички.

Головне завдання інтерактивних методів навчання навчити учнів:

  • швидко та ефективно шукати інформацію, критично її оцінювати;
  • визначати проблеми та творчо їх розв’язувати;
  • застосовувати свої знання в реальних життєвих ситуаціях;
  • активно діяти, не боятися помилок, навчатися самостійно
(Загальна кількість переглядів - 159)