Тиждень історії, правознавства та основ християнської етики

Сьогодні – знавці історії, а завтра – її творці”.

Непомітно робиться історія….. Так, малими процесами,  зміною днів і ночей творяться епохи, росте і шириться культура. Щоб правильно орієнтуватися в житті, щоб бути людиною освіченою, треба знати минуле свого народу, його історію. Одним із завдань сучасної шкільної освіти є вміння орієнтуватися у величезному потоці інформації. Навчитися цього лише  на уроках історії , права чи християнської етики просто неможливо, тому доречно проводити в школі предметні тижні, які   стимулюють творчу активність учнів.

Тому , з  22 по 26 листопада  2021 р. у нашій  школі проходив тиждень історії , правознавства та основ християнської етики. Учні поринули у світ цікавого «історичного та духовного » життя, відчули себе справжніми мандрівниками.

Впродовж тижня пройшло чимало цікавих та змістовних заходів:

Розпочався тиждень  відкриттям виставки малюнків на історичну  тематику «Революція Гідності та Свободи.» та книжковою  експозицією «Україна: незалежність, гідність, свобода», яку підготували шкільні бібліотекарі Пенко У.М. та Вишатицька Л. П.  для учнів школи. А також:

  • Підляська З.Б., вчитель історії, підготувала з учнями 11-Б патріотичний урок «Нескорена країна.» та урок – пам’яті «Гідність – це ми»-5-Б клас.
  • Литвин О.В, вчитель історії, провела виховну годину в 5 – В класі “День Гідності та Свободи-свято спогадів”.
  • Для учнів 10- Б, 9- А та 8- В проведено урок мужності “Революція Гідності” .На уроці була висвітлена ідея патріотизму молодих українців, утвердження в Україні ідеалів свободи і демократії, європейського вибору громадян України. Урок підготували : Довбій М І. – вчитель історії та правознавства,  Юзишин М М. – вчитель християнської етики. Активну участь брали учні: Білоус М., Великопольська Ю., ГЕС А., Скеба Ю.
  • класні керівники 5-11 класів провели години спілкування «День Гідності та Свободи.»
  • Вчителі методичного об’єднання за круглим столом обговорили « Модельні навчальні програми для 5 класу НУШ.» , «Формувальне оцінювання.»
  • Дацко – Онищак О.С. , вчитель історії, з учнями 8-Б класу при вивченні теми “Запорозька Січ” провела інтерактивну вправу “Летючі плакати”, яка допомагає кожній окремій групі учнів системно подивитися на питання, колективно пропрацювати його, при цьому оптимально використовується час. У результаті цієї вправи діти легко могли систематизувати і проаналізувати вивчений матеріал.
  • Учні 10 -А класу разом із Дацко – Онищак О.С. , взяли активну участь в інтерактивній історичній грі, яка присвячена темі “Українська революція 1917-1921 рр.” В ході якої хлопці і дівчата збагатили свої знання про революційні події і їх діячів.
  • 9 А і Б класи всесвітня історія інтерактивний урок з елементами інфомедійної грамотності. Тема уроку ” Революції 1848-1849 рр. ” Весна народів. “На уроці, вчитель, Дацко – Онищак О.С. запропонувала   використати наступні вправи ” SWOT – аналіз” ( методичний прийом, що полягає в аналізі певної ситуації з різних сторін: сильні сторони, слабкі сторони, можливості і загрози). Діаграму Вена, знаходили спільні та відмінні риси у причинах і передумовах революцій у кожній із країн. Учні вчилися інтерпретувати й оцінювати події, систематизувати інформацію, аналізувати візуальні ряди, шукати та працювати з джерелами.
  • Юзишин М.М., вчитель основ християнської етики, разом з учнями 9 класів   підготували презентації  на теми : “Моє покликання” та “Молода людина і навколишній світ”. Провели дискусію на тему: “Свобода вибору”. Учні  на основі біблійних прикладів пояснювали зміст свободи вибору; називали перешкоди у виборі добра та пояснювали необхідність їх подолання на своєму життєвому шляху;
  • Довбій М.І., вчитель правознавства , у 9-10 класах провела правову конференцію «Правопорушення і юридична відповідальність.» з участю практичного психолога Ізб ‘янської С.А. та соціального педагога Якимовської О.М. та гру «Чи знаємо ми право?». Три команди “Феміда”, “Ерудит”, “Правники”. Ведуча Гнидик О. Питання навчально-програмового характеру, розв’язування правових ситуацій. Визначення власної думки і її аргумегтація.

На завершення предметного тижня вшановували «День пам ‘яті жертв  голодомору». Були проведені такі заходи:

  • разом із вчителем образотворчого мистецтва Ганзюк Л.І. та педагогом організатором , Свищ А.М. організували виставку власних малюнків та стінгазет ,,Україна 1932-1933 р.».
  • долучилися до акції «Незабутки пам ‘яті.»
  • Литвин О.В. разом з педагогом організатором , Свищ А.М. провели виховний захід “Колос правди”.
  • книжкова виставка в шкільній бібліотеці на тему «То був страшний, навмисний голод…»
  • класні керівники 5-11 класів провели уроки-спомини « Голодомор – біль душі і пам’ять серця.», «Вогонь скорботи в серці навіки», «Страшні роки голодомору 32-33-х рр..», «Незгасаюча біль народу», «Людяність у нелюдський час.»
  • учні 5-11 –х класів переглянули документальні фільми « Голодний дух – День пам ‘яті жертв Голодомору.»

Кожна людина має своє коріння, гармонійно розвинену особистість не можна уявити без глибоко усвідомленого почуття національної гідності. Всі ми, вся наша велика шкільна родина живемо в історії, живемо історією своєї батьківщини, свого краю, свого роду. Людина лише тоді стає активним членом суспільства, коди досконало знає, хто вона, якого вона роду.

Підляська З.Б., керівник МО вчителів історії, правознавства та основ християнської етики.

 

Переглядів загалом - 551 | Переглядів сьогодні - 1