Запровадження Концепції Нової української школи потребує стратегічного планування системи підсумкових оцінювань на різних етапах здобуття освіти, а також підготовки заходів щодо підвищення культури педагогічних вимірювань у державі. З огляду на це, Міжнародний фонд «Відродження» та Український центр оцінювання якості освіти за підтримки Міністерства освіти і науки України й Американських рад започаткували проект із підготовки аналітичних документів-пропозицій щодо системи освітніх вимірювань на різних рівнях та етапах освіти.
Із метою презентації й обговорення у фаховому колі пропозицій щодо реалізації освітніх вимірювань на етапі здобуття учнями початкової, базової та профільної освіти, у місті Львові 10 квітня за сприяння Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти, відбувся семінар з питань освітніх вимірювань.
Програма зустрічі:
- Проблематика та завдання Системи оцінювань в Україні (Ольга Стрелюк, Громадянська мережа «Опора», національний координатор якості оцінювання);
- Представлення основних пропозицій аналітичного документу для початкової освіти (Андрій Панченков, начальник Відділу змісту суспільно-гуманітарних навчальних предметів Українського центру оцінювання якості освіти);
- Представлення основних пропозицій аналітичного документу для базової середньої освіти (Оксана Пасічник, вчитель інформатики Ліцею «Сихівський»);
- Представлення основних пропозицій аналітичного документу для профільної середньо освіти ( Андрій Миляник, заступник директора Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти).
Під час обговорень аналітичних документів-пропозицій для початкової, базової, профільної середньої освіти, освітянами Львівщини, було запропоновано ряд цікавих ідей, пропозицій щодо процедури підготовки, проведення й визначення результатів об’єктивного оцінювання учнів, що сприяють прозорості та справедливості процедур, рівності суб’єктів, щодо яких проводитимуть оцінювання.
Заступник директора з НВР Михайлишин О.З.