Про аналіз діагностики навченості  учнів 5-11 класів за IІ семестр  2018-2019 н.р. з основ наук 

НАКАЗ

05.06 2019                                                                                                                        №01/05-

смт Івано-Франкове

 

Про аналіз діагностики навченості  учнів 5-11 класів за IІ семестр  2018-2019 н.р. з основ наук                                                                      

           

Згідно з планом контролю за навчально-виховним процесом О.Михайлишин заступником директора з навчально-виховної роботи було здійснено діагностику навченості учнів 5-11 класів за IІ семестр 2018-2019 навчального року. Рівень навчальних досягнень учнів значною мірою залежить від рівня їх знань та вимог державних стандартів загальної середньої освіти. Саме від дотримання відповідності між цими двома чинниками в основному залежить розвивальний характер навчального процесу. Другий семестр закінчило 387 учні 5-11 класів. Згідно проведеної діагностики маємо такі досягнення, а саме: 40 учнів, що становить 10,3% від загальної кількості учнів 5-11класів навчаються на творчому рівні. Гащук Олег, учень 6В класу навчається на інклюзивній формі навчання, згідно  медичної форми ЛКК. Учні 9Б класу  Ясниський Ігор, 7А класу Лазурко Анастасія, згідно  медичної форми ЛКК, звільнені від уроків фізичної культури.

Виведено середній бал по школі з предметів інваріантної складової Робочого навчального плану на 2018-2019 н.р., по класний,  по паралелях 5-11 класів, по школі, по паралелях з предметів.  Середній бал навченості 5-11 класів по школі становить 8,6. Середній бал навченості 5-11 класів з предметів основ наук по школі становить 8,3.

По класно середній бал становить:

5А – 9,5; 5Б – 9,7; 5В- 8,8; 6А -8,4; 6Б -9; 7А -8,4; 7Б -8,1; 7В – 6,7; 8А – 7,8; 8Б – 6,9; 8В – 6,8; 9А -8,5; 9Б – 7,6; 9В-8,3; 10 -8,3; 11-8,5

Середній бал по предметах: українська мова 7,6; українська література 8,1; зарубіжна література 7,9; англійська мова 7,4; математика 7,4; алгебра 5,7;  геометрія 6,0; фізика 5,5; хімія 6,8; інформатика 10,3; історія України 7,7; всесвітня історія 7,7; географія 7,2; економіка 7,3; біологія 8,2; природознавство 9,1; екологія 8,7; трудове навчання 9,5; технології 10,3; захист вітчизни (юнаки) 10,2; захист вітчизни (дівчата) 10,4; основи християнської етики 9,4;  музика 9,7; мистецтво 10,7; образотворче мистецтво 10,8; художня культура 10,4; громадянська освіта 9,1; правознавство 7,5; людина і світ 9,5; фізичне виховання 10,4; основи здоров’я 9,3; правопис 8.

Середній бал навченості 5-их класів становить 9,3; 6-их класів 8,7; 7-их класів 7,7; 8-их класів 7,2; 9-их класів 8,1; 10- ого класу 8,3; 11- ого класу 8,5.

Згідно діагностики навченості учнів 5-11 класів з предметів основ наук, найнижчий середній бал  інваріативної складової робочого плану спостерігається з фізики – 5,5; геометрії – 6,0; алгебри – 5,7;  хімії – 6,8.

Середній бал навченості по паралелях з предметів 5-их класів  становить з української мови 8,5; української літератури 8,9; зарубіжна література 7,6; англійська мова 8,2; математика 7,4; інформатика 10,5; історія України 8,8; природознавство 9,1; трудове навчання 9,9;   музика 10,2; образотворче мистецтво 11,1; фізичне виховання 10,2; основи здоров’я 10,2.

Середній бал навченості по паралелях з предметів 6-их класів  становить з української мови 8,1; української літератури 8,6; зарубіжна література 7,3; англійська мова 7,3; математика 7,4; інформатика 10,4; історія всесвітня 7,7; географія 8,6; біологія 7,9; трудове навчання 9,9; музика 9,6; образотворче мистецтво 10,8; фізичне виховання 10,4; основи здоров’я 8,5.

Середній бал навченості по паралелях з предметів 7-их класів: українська мова 7,3; українська література 8; зарубіжна література 7,4; англійська мова 6,6; алгебра 5,6;  геометрія 5,9; фізика 5,9; хімія 6,9;  історія України 7,2; всесвітня історія 6,9; географія 6,1;  біологія 7,4;  трудове навчання 9,4; музика 9,2; образотворче мистецтво 10,4; фізична культура 10; основи здоров’я 9,1; інформатика 9,9.

Середній бал навченості по паралелях з предметів 8-их класів: українська мова 7; українська література 7,5; зарубіжна література 6,3; англійська мова 7,3; алгебра 4,3;  геометрія 4,4; фізика 5,2; хімія 6;  історія України 6,7; всесвітня історія 6,7; географія 6,6;  біологія 8,1;  трудове навчання 8;  основи християнської етики 8,5; музика 9,8; фізичне виховання 10,2; основи здоров’я 9,1; інформатика 10; правопис 8.

Середній бал навченості по паралелях з предметів 9-их класів: українська мова 7,5; українська література 8,3; зарубіжна література 8,1; англійська мова 6,8; алгебра 7;  геометрія 7; фізика 5,7; хімія 6,5;  інформатика 10,4; історія України 7,3; всесвітня історія 7,6; географія 7,1;  біологія 8,4;  трудове навчання 10,1;  основи християнської етики 9,2;  фізична культура10,2; основи здоров’я 9,4;  правознавство 7,5; мистецтво 10,7; правопис 7,9.

Середній бал навченості з предметів 10-ого класу: українська мова 7,8; українська література 7,6; зарубіжна література 8,6; англійська мова 8,4; алгебра 5,3;  геометрія 6,2; фізика 5,3; хімія 7,6;  інформатика 10,5; історія України 8,3; всесвітня історія 8; географія 7,5; біологія 9;  технології 10,1;  фізична культура 10,6; художня культура 9,1;  захист вітчизни 9,9 (юнаки), 10,6 (дівчата); християнська етика 9,4; основи підприємницької діяльності 9,5.

Середній бал навченості з предметів 11 класу: українська мова 7,2; українська література 7,9; зарубіжна література 10,2; англійська мова 7; алгебра 6,5;  геометрія 6,7; фізика 5,4; хімія 7;  інформатика 10,3; історія України 7,7;  всесвітня історія 9;  біологія 8; економіка 8,8; екологія 8,7;  технології 10,3; захист вітчизни 10,2 (юнаки), 910.4 дівчата;  фізична культура 10,9; художня культура 10,4;  астрономія 8; християнська етика 9,4, економіка 7,3; основи підприємницької діяльності 9.5; людина і світ 9,5.

Виходячи з вище сказаного,

 

НАКАЗУЮ:

  1. Вважати, що навчальні досягнення учнів за IІ – семестр 2018-2019 н.р., як такі, що забезпечують засвоєння програмового матеріалу предметів інваріантної складової робочого навчального плану на достатньому рівні.
  2. Учителям предметникам:
  • Спрямовувати роботу на підвищення якості навчальних досягнень учнів.
  • Проаналізувати рівень навчальних досягнень учнів на засіданні предметних комісій школи, та прийняти до уваги.
  1. Класним керівникам 5-11 класів довести до відома учнів, та батьків результати діагностики класу.
  2. Адміністрації школи та вчителям предметникам працювати над формуванням до і профільних класів з метою зацікавлення учнів до вивчення основ наук.
  3. Класним керівникам провести індивідуальні бесіди з учнями та їх батьками, які навчаються на початковому рівні.
  4. Даний наказ довести до всіх вчителів школи на нараді заступника директора з навчально – виховної роботи Михайлишин О.З.
  5. Контроль на виконання даного наказу залишаю за собою.

 

Директор  опорного закладу                         М. Ліскевич – Карпа

 

З наказом ознайомлено:

 

О.  Михайлишин

Переглядів загалом - 407 | Переглядів сьогодні - 1