Наказ про комісію із страхування

НАКАЗ

 

12.11.2019                                                                                                                                   №

смт Івано – Франкове

 

   Про створення комісії

із страхування у зв’язку з тимчасовою

втратою працездатності

 

Відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №13, частини третьої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, згідно рішення Загальних зборів трудового колективу опорного закладу «Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області» (Протокол №30      від 12.11.2019 року)

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Вважати таким, що втратив чинність, наказ опорного закладу «Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка» №01-05/222/1 від 18.10.2019 року «Про створення комісії із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

 

2..Створити комісію із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі – Комісія) у наступному складі:

– голова Комісії – Параняк Любов Миколаївна, голова ПК;

– заступник голови Комісії – Михайлишин О.З., заступник директора з навчально – виховної роботи;

– члени Комісії: – Цушко Г.І., заступник директора з господарської роботи;

– Малішевський Ю.П., член ПК;

– Ольшанська О.Р., член ПК;

– Сташко В.В., заступник директора з навчально – виховної роботи.

 

3.Комісії:

3.1.Здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам;

3.2.Приймати рішення у випадку необхідності про відмову у виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам;

3.3.Приймати рішення у випадку необхідності про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково);

3.4.Розглядати підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення;

3.5.Здійснювати контроль за своєчасним направленням до органу Фонду заяв – розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення;

3.6.Основною формою роботи Комісії вважати засідання, які проводити відповідно до затвердженого Комісією плану, але не рідше двох разів на місяць;

3.7.Членам Комісії брати участь у засіданнях Комісії особисто без права передання своїх повноважень іншим посадовим особам;

3.8.У своїй роботі керуватися Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №13, частиною третьою статті 30 Закону

України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», Статутом Фонду соціального страхування України, а також іншими нормативно – правовими актами, що регулюють питання матеріального забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

 

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор опорного закладу                    М.Ліскевич – Карпа

 

 

З наказом ознайомлено:

 

Г.Цушко

 

О.Михайлишин

 

Л.Параняк

 

Ю.Малішевський

 

О.Ольшанська

 

В.Сташко

Переглядів загалом - 1 027 | Переглядів сьогодні - 1