Інтегроване навчання

Інтегроване навчання

Місяць вересень – це початок навчального року як для учнів так і їх вчителів. Сучасна система освіти вимагає від педагога креативності, нових підходів до процесу викладання програмового матеріалу, тому він завжди у пошуках цікавих ідей.

Засідання вчителів предметної комісії дає змогу нам педагогам спілкуватися, обмінюватися досвідом, обговорювати досягнення і шукати нові шляхи для подолання труднощів, які важко вирішувати на уроці.

Минулого тижня вчителі природничого циклу опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка» провели своє перше засідання, обговорили традиційні питання, а саме:

  • Особливості навчальних програм
  • Інформативну, наукову та методичну літературу
  • Доцільність змісту підручників, та провели в 10 класі інтегрований урок (повторення) на тему: «Обмін речовин і системи харчування», який проводили вчителі Окулова О.В. (вчитель хімії); Тиховська Д. І. (вчитель біології); Тиховська О.А. (вчитель інформатики).

 

Мета уроку

З’ясувати ставлення людей різних країн світу до харчування і як воно впливає на їх здоров’я, якість життя, біологічні і хімічні реакції, що відбуваються в організмі під час прийому їжі.

Завдання

  • Удосконалити фундаментальні та практичні знання
  • Проблема вибору дієти в різні періоди життя
  • Сформувати критичне мислення при виборі страв
  • З’ясувати скільки коштує «якісно харчуватися» і яка калорійність такого харчування?
  • Удосконалюємо англійську мову
  • Спробувати приготувати щось смачненьке і незвичайне

Розглянули:

  1. Властивості харчування:
  • Харчова цінність
  • Енергетична цінність
  • Біологічна цінність
  • Фізіологічна цінність
  1. Оптимальну збалансованість харчування
  2. Процес травлення

 

Системне і критичне мислення

Світ харчування дуже різноманітний, тому нам іноді важко обрати для себе найкорисніше. Відкриваючи меню, ми часто бачимо позначки видів харчування:

  • Традиційне
  • Сироїдіння
  • Вегетаріанство
  • Кошерне
  • Роздільне
  • Спеціальні дієти

Розраховуємо калорійність раціону за різними системами харчування при допомозі онлайн-програми і такі співвідношення у харчовому раціоні:

  • Білок тваринного походження до загальної квоти білка
  • Білок рослинного походження до загальної квоти білка
  • Пропорції їжі, враховуючи частку органічних речовин

Дискутуємо

  1. Система харчування в McDonald’s
  • Швидко, наглядно, чисто, яскраво, недорого
  • Модно
  • Користь від цієї їжі викликає сумніви
  1. «Смачний сніданок»
  • Шкільна їдальня
  • Брати сніданок з дому
  • Упаковані сніданки або ланчі
  • Приготовлений вранці мамою або бабусею – найсмачніший

Хімія. Властивості жирів, білків вуглеводів та їх біологічна роль.

  1. Хімічні реакції, які включає термічна обробка
  2. Хімічні реакції у процесі перетравлювання їжі

Практика приготування страв

Інноваційні методи в кулінарії – молекулярна кухня. Засновники новітнього напряму – французькі хіміки і кулінари. Приклад такої кухні:

  • Рідина стає тістом
  • М’ясо – зефіром
  • Оливкова олія – карамеллю

Отримані результати і напрацьовані компетенції:

  • Знаходити корисну інформацію про продукти
  • Уміння приготувати декілька страв
  • Розбиратися в системах харчування і консультувати інших
  • Складати свій раціон харчування (обрахунок його калорійності)
  • Забезпечувати собі гарне самопочуття за допомогою харчування
  • Вивчити властивості продуктів і шлунково-кишкового тракту
  • Спілкуватися англійською мовою
  • Уміння швидко знайти необхідну інформацію і креативно користуватися нею в практичних цілях
  • Засвоєння конкретних знань в області анатомії, хімії, мистецтва, ботаніки
  • Уміння конструювати «нові знання» – на основі отриманих знань та їх сегментів
  • Організувати апгрейд своїх інтелектуальних і комунікаційних здібностей

Круглий стіл

«Інтегроване навчання як чинник розвитку пізнавальної діяльності учнів» (учасники засідання)

Доповідь

«Інтегроване навчання: тематичний і діяльнісний підхід» (Кропельницька О.В.)

Переглядів загалом - 120 | Переглядів сьогодні - 1