Надзвичайно ефективним на уроках математики є використання техніки оригамі.
Ще у 19 столітті німецький педагог Фрідріх Фребель заснував курс навчання математики за допомогою оригамі, на основі якого можна покращити і зміцнити геометричні знання і вміння.
Оригамі – дивовижне мистецтво паперопластики, яке дозволяє вивчити основи геометрії через буквально відчутні реалії зігнутого паперу. Сьогодні оригаметрію практикуютьу багатьох школах США, Японії та інших країн.
У червні на одному з уроків повторення вивченого матеріалу з геометрії у 7-А класі учитель Горонна С.Я. також використала спосіб оригамі.
За допомогою перегинання паперу учні повторили і довели теореми про суму кутів трикутника, про вертикальні кути, про внутрішні кути при паралельних прямих.
Діти, використовуючи метод оригамі, переконалися, що медіани та бісектриси будь-якого трикутника перетинаються в одній точці.
Робота з папером дала можливість пригадати ці твердження і побачити їх у чудових згинах паперу.