6 квітня 2016-го року в Івано – Франківську школу завітала делегація у складі представників USAID (Агентство США з міжнародного розвитку) – менеджера програм місії Агентства США з міжнародного розвитку в Україні, Білорусі, Молдові та Кіпрі Грегорі Олсона, координатора тренінгових програм USAID Тамари Паливоди, Наталії Поліщук, а також директора департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації Олександри Іванівни Небожук, керівника відділу освіти Яворівської РДА Михайла Петровича Дороша, заступника голови Яворівської РДА Ореста Хляна.
Мета візиту – знайомство зі школою як однією із можливих опорних шкіл в контексті освітньої реформи в Україні.
Серед основних напрямків роботи Агентства – підтримка торгівлі, сільського господарства, економічного
зростання, охорони здоров’я, екстрена гуманітарна допомога, сприяння у запобіганні конфліктам та підтримка демократії в більш ніж 100 країнах світу.
В Україні допомога USAID надається у таких сферах як: економічний розвиток, демократія та управління, охорона здоров’я і соціальний сектор. Починаючи з 1992 р., Агентство США з міжнародного розвитку надало Україні технічну та гуманітарну допомогу на суму 1,7 мільярда доларів.
Нагадуємо, що Міносвіти презентувало основні принципи організації опорної школи.
Опорні школи створюватимуть у рамках децентралізації освіти та оптимізації мережі навчальних закладів.
Раніше Міністр освіти України С.Квіт зазначив, що Міністерство має намір залучити кошти міжнародних донорів для фінансування процесу створення мережі опорних шкіл у регіонах. Зокрема, переговори ведуться з Світовим банком, урядом Німеччини і Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). За словами Міністра, можливість отримання коштів на створення та укомплектування опорних шкіл досить висока, оскільки у подібний спосіб створювалися такі школи й в інших країнах, наприклад, у Молдові.
С.Квіт додав, що уряд на створення опорних шкіл передбачив у держбюджеті 200 млн грн.
Опорні школи створюватимуть у рамках децентралізації освіти та оптимізації мережі навчальних закладів. Планується, що опорні школи будуть обрані за певними критеріями, а інші школи, які знаходяться поблизу, – їхніми філіями.