Від традиційної школи крокуємо до НУШ

«Довго сам учись, якщо хочеш учити інших»
(Григорій Сковорода)

І в ХХІ ст актуальна філософія Григорія Сковороди. У цьому глибоко переконані педагоги опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І –ІІІ ст. ім. Івана Франка. 24 жовтня 2018 рокуу ЛОІППО продовжили навчання вчителі-тренери опорних закладів природничо-математичного спрямування.

Команду школи представляли вчителі: Нечай М.І; Тиховська Д.І; Сташко В.В;Завідія Н.Я.

Цікавою і креативною була зустріч педагогів із старшим викладачем кафедри природничо-математичної освіти ЛОІППО Зінкевичем Мирославом Володимировичем та старшим викладачем кафедри освітньої політки Сислюк Іриною Петрівною. Лекція присвячена методиці реалізації наскрізної лінії «Екологічна безпека і сталий розвиток». Саме досвід, узагальнення, спроби реалізації були ключовими ідеями зустрічі педагогів та викладачів.

Через чотири роки вчителі – предметники зустрінуть сьогоднішніх першокласників. Тому так важливо робити перші кроки від традиційної школи до НУШ.

В оновлених навчальних програмах виділені чотири наскрізні змістові лінії, однакові для всіх предметів, за допомогою яких навчання стає більш націлене на практику, ніж на теорію. Мета наскрізних ліній «сфокосувати» увагу й зусилля вчителів-предметників та усього педколективу на досягнення життєво важливої для учнів і для суспільства мети увиразнити ключові компетентності.

  1. Наскрізна лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства. Учень вчиться цінувати природні ресурси, від яких залежить його здоров’я, добробут, сталий розвиток країни, усвідомлює необхідність збереження чистоти довкілля, бере участь у відповідних заходах.

Навчання за наскрізними лініями реалізується через :

  1. Організацію навчального середовища;
  2. Навчальні предмети;
  3. Предмети за вибором;
  4. Робота в проектах;
  5. Позакласну навчальну роботу, роботу гуртків.

 

Знання, вміння, навички, які були отримані під час навчання в ЛОІППО  педагоги передадуть вчителям свого закладу та філіям, організовуючи з ними зустрічі під час осінніх канікул.

 

 

Переглядів загалом - 169 | Переглядів сьогодні - 1