Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

У закладі забезпечений безперешкодний доступ до першого поверху приміщення школи навчального корпусу N1 (наявний пандус, облаштована санітарна кімната) для осіб з особливими фізичними потребами.

У школі функціонує кабінет інклюзивного навчання, логопедичний кабінет, діє професійна психолого-педагогічна команда.

Школа має кількарічний досвід впровадження інклюзивного навчання.
Інклюзивне навчання передбачає створення такого освітнього середовища, яке відповідає потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.

На один рік розробляється індивідуальна програма розвитку. Двічі на рік (за потребою частіше) переглядається з метою її коригування. Зокрема, коли у дитини виникають труднощі у засвоєнні визначеного змісту навчального матеріалу, чи навпаки виникає необхідність перейти до наступного рівня складності виконання завдань. Навчальний процес здійснюється диференційовано за навчальними програмами, підручниками, посібниками, рекомендованими МОН.

Особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу забезпечує асистент вчителя, який бере участь у розробленні та виконанні індивідуальних навчальних планів та програм, адаптує навчальні матеріали з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами. Індивідуальний навчальний план визначає перелік навчальних предметів, послідовність їх вивчення, кількість годин, що відводяться на вивчення кожного предмета за роками навчання, та тижневу кількість годин.

Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч.

При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – кольору натурального дерева; класні дошки темного кольору, стелі, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень. З вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

Шкільна та пришкільна території підтримуються в належному стані.

 

Переглядів загалом - 659 | Переглядів сьогодні - 1