Тематичний тиждень «Ми – дослідники, ми – винахідники» у 1-В класі (Вчитель Вельган Н. Д.) розпочався з STEAM- дня. Учні, як справжні науковці, протягом навчального дня проводили досліди, висували припущення і перевіряли їх працюючи в команді, обговорювали отримані результати, презентували свої роботи іншим командам. Діти відчули себе дослідниками, дізнались, як природа допомагає винахідникам, відтворювали винаходи з пластиліну і паперу. В LEGO – «студії» створювали модель приладу, якого не існує і фантазували: де і як він буде використаний.
Мета НУШ – формувати ключові компетентності у молодших школярів. Цьому сприяє впровадження STEM освіти. Саме STEM освіта формує навички дослідницької діяльності, розвиває індивідуальність, критичне мислення, винахідливість, активізує фантазію, творчість. Розвиває вміння визначати природні об’єкти та рукотворні тіла людини, розвиває зв’язне мовлення дітей, уміння працювати в команді.
STEAM DAY – це така організація освітнього процесу, яка дозволяє вчителю вийти за межі конкретних уроків. Важливо, щоб навчання викликало позитивні емоції. Учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а запитували, досліджували, спостерігали, творили. Їх діяльність – шлях до успіху. А ще для дітей – це захоплююче і цікаво. Приємно бачити дитячу радість від відкриття, чути вигуки здивування. Учнів зачаровувало все: коли вони одягали прозорі рукавички, щоб проводити досліди, коли розкладали матеріали, досліджували сніг, малювали на снігу, створювали унікальні фігури за допомогою 3D- ручки, експериментували, фотографували дослідження, презентували свої вироби.
STEAM DAY завершився врученням диплому юного дослідника.