Слідами STEM – тижня
Педагогічна спільнота напружено працює в нестандартних умовах, ми швидко опановуємо нове середовище дистанційної освіти.
Всеукраїнський STEM-тиждень відбувався з 27 по 30 квітня у рамках фестивалю “STEM-весна”, що був організований відділом STEM-освіти ІМЗО. Тиждень включав активності, що сприяли підвищенню інтересу учнів до вивчення природничо – математичних наук.
Один з базових елементів STEM – освіти, що сьогодні залишається найбільш методично складним і в той же час найважливішим, є оволодіння учнями практикою та методами дослідження. Другий важливий елемент – освоєння інженерної справи, тобто створення нового у відповідь на завдання. Учні мають вивчати наукові закономірності «своїм шляхом відкриття», рухатися від розв`язку практичних і конкретних завдань до більш загальних, мати можливість експериментувати і створювати своїми руками, конструювати з підручних матеріалів, що дозволяє розвивати уяву і актуалізує теоретичні знання.
STEM – тиждень 2020 у нашому опорному закладі мав на меті формування навичок використання наукового методу та проектування в учнів 7 класів.
Протягом тижня учні 7 – их класів моделювали процеси та явища з використанням підручних матеріалів («Кислотні дощі», «Фотосинтез», «Колообіг води в природі») та виконували експериментальні дослідження за власним вибором з доступних речовин (підібрані відео безпечних домашніх експериментів).
Щоб організувати інженерне проектування та дослідження дистанційно, проведено наступні етапи:
- Визначені завдання для учнів з встановленими датами на виконання та завершення .
- Підібрані відео переглянуто в групах, обговорені, вивчено проблеми та процес проектування та досліження (експеримент).
- Свої ідеї учні презентували, проведено корегування.
- Учні створили короткі відео та фото процесу та результату.
- Оскільки проекти стосувалися програмового матеріалу 7 класу, проведено оцінювання за визначеними критеріями.
За результатами проведення події було відзначено креативність ідей, професіоналізм та надіслано сертифікати-подяки .