Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка
Яворівської районної ради Львівської області
ПРОТОКОЛ №1
зборів робочої групи «Опорна школа»
від 29.04.2016-го року
Присутні: учасники робочої групи у кількості 6 чоловік (Ліскевич – Карпа М.Р., Цушко Г.І., Михайлишин О.З., Шаблінський І.М., Нечай М.І., Скеба М.К.).
Голова зборів: Ліскевич – Карпа М.Р.
Секретар: Нечай М.І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Обрання секретаря зборів.
2.Про участь Івано – Франківської школи в пілотному проекті «Опорна школа» (Ліскевич – Карпа М.Р.).
3.Визначення пріоритетних завдань в процесі реалізації проекту в Івано – Франківській ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка (учасники групи).
4.Різне.
І.СЛУХАЛИ:
1.Голову зборів робочої групи Ліскевич – Карпу М.Р., яка запропонувала обрати постійного секретаря засідань робочої групи для ведення протоколу зборів.
ВИСТУПИЛИ:
1.Михайлишин О.З., заступник директора з навчально – виховної роботи, яка запропонувала обрати секретарем засідань робочої групи Нечай Марію Іванівну, голову ПК.
2.Цушко г.І., заступник директора з господарської роботи, яка підтримала кандидатуру Нечай М.І. на посаду секретаря.
УХВАЛИЛИ:
1.Обрати постійним секретарем засідань робочої групи Нечай М.І.
ІІ.СЛУХАЛИ:
1.Інформацію Ліскевич – Карпи М.Р., директора школи, про участь Івано – Франківської школи І – ІІІ ступенів імені Івана Франка.
Виступаюча інформувала присутніх про участь школи в пілотному проекті «Опорна школа».
6 квітня 2016-го року в Івано – Франківську школу завітала делегація у складі представників USAID (Агентство США з міжнародного розвитку) – менеджера програм місії Агентства США з міжнародного розвитку в Україні, Білорусі, Молдові та Кіпрі Грегорі Олсона, координатора тренінгових програм USAID Тамари Паливоди, Наталії Поліщук, а також директора департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації Олександри Іванівни Небожук, керівника відділу освіти Яворівської РДА Михайла Петровича Дороша, заступника голови Яворівської РДА Ореста Хляна.
Мета візиту – знайомство зі школою як однією із можливих опорних шкіл в контексті освітньої реформи в Україні.
Серед основних напрямків роботи Агентства – підтримка торгівлі, сільського господарства, економічного зростання, охорони здоров’я, екстрена гуманітарна допомога, сприяння у запобіганні конфліктам та підтримка демократії в більш ніж 100 країнах світу.
В Україні допомога USAID надається у таких сферах як: економічний розвиток, демократія та управління, охорона здоров’я і соціальний сектор. Починаючи з 1992 р., Агентство США з міжнародного розвитку надало Україні технічну та гуманітарну допомогу на суму 1,7 мільярда доларів.
21 квітня 2016-го року було повідомлено, що Міністерство фінансів відібрало 24 опорні школи для «пілотного» проекту. За ініціативи попереднього Міністра фінансів п. Наталії Яресько, даний проект був започаткований Міністерством фінансів України спільно з Міністерством освіти і науки та став можливий завдяки підтримці групи донорів, серед яких – Уряд США, Western NIS Enterprise Fund, а також компанія “Майкрософт Україна”, яка погодилася надати технічну допомогу в оснащенні опорних навчальних закладів. Метою проекту є покращення якості освіти дітей, які проживають й навчаються в селах та селищах, і підвищення ефективності використання державних коштів, що виділяються на фінансування освіти.
В рамках Проекту було відібрано по одній школі у кожній області, що отримає кошти на розвиток матеріально-технічної бази. Зазначена школа зможе отримати ресурси на ремонт приміщень, навчальне обладнання та інформаційно-комп’ютерні технології, щоб забезпечити високу якість середньої освіти для дітей з сільської місцевості.
Відбір проводився незалежними представниками Проекту за участі міжнародних донорів, фонду Western NIS Enterprise Fund та Агенства США з Міжнародного Розвитку (USAID). Перевага надавалася школам, які, в рамках оптимізації, буде укрупнено за рахунок малоформатних шкіл. Таким чином, учні з сільської місцевості отримають можливість здобути якісну середню освіту, що стане базою для подальшого навчання і кар’єрного росту.
Серед 24 обраних шкіл – Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області.
ВИСТУПИЛИ:
1.Нечай М.І., учасник групи, яка відзначила, що вибір Івано – Франківської школи до участі у проекті є дуже почесним й втішним для усіх учасників навчально – виховного процесу, а також для місцевої громади. Однак це накладає й велику відповідальність на вчителів й адміністрацію закладу.
Марія Іванівна висловила впевненість, що вчительський колектив готовий прийняти на себе відповідальність й довести, що було вибрано достойну школу, яка має ким і чим пишатися.
УХВАЛИЛИ:
1.Інформацію прийняти до відома.
ІІІ.СЛУХАЛИ:
1.Ліскевич – Карпу М.Р., яка зазначила, що робочій групі слід визначити пріоритетні завдання для школи під час участі у проекті.
ВИСТУПИЛИ:
1.Цушко Г.І., яка зауважила, що, оскільки в процесі реалізації проекту будуть проводитися будівельно – реставраційні роботи, слід визначити пріоритетні напрямки у даній ділянці.
Галина Іванівна підкреслила, що нагального ремонту потребує навчальний корпус №1 (вул.Івана Франка, 1) та поточного ремонту навчальний корпус №2 (вул.Львівська, 53), а саме:
- Будівництво шатрового даху (навчальний корпус №1);
- Ремонт даху (навчальний корпус №2);
- Повна заміна внутрішньої електромережі (навчальний корпус №1, №2);
- Заміна підлоги (навчальний корпус №1);
- Ремонт фасаду із заміною вікон (навчальний корпус №1);
- Реставрація санвузлів (навчальний корпус №1);
- Капітальний ремонт внутрішніх стін (коридори навчального корпусу №1);
- Капітальний ремонт спортивного залу (навчальний корпус №1).
2.Михайлишин О.З., яка повідомила, що слід забезпечити навчальним обладнанням та ІТ –технологіями кабінети хімії, біології, фізики. Для вирішення завдань HIT навчання потрібне передусім оснащення класів обчислювальною технікою, локальними і глобальними навчальними комп’ютерними мережами, електронним демонстраційним обладнанням, комп’ютерними навчальними лабораторіями. Слід подбати і про відповідне програмно-методичне (навчальні, контролюючі, імітаційно-моделювальні, інструментальні, службові програми, програмно-методичні комплекси) та навчально-методичне (навчальні, методичні посібники, нормативно-технічна документація, організаційно-інструктивні матеріали тощо) забезпечення HIT навчання.
А також придбати комп’ютери в кількості 12 штук + 1 для вчителя для обладнання кабінету інформатики в навчальному корпусі №2 та 15+1 комп’ютерів для обладнання кабінету інформатики №3 в навчальному корпусі №1. А також встановити роутери для функціонування мережі WiFi, що є вкрай необхідним для повноцінного перебігу навчально – виховного процесу.
3.Шаблінський І.М., який зазначив, що слід передбачити кошти на реставрацію тиру у школі та військово – спортивної площадки, що сприятиме виробленню практичних навиків у старшокласників на уроках ЗВ.
4.Скеба М.К., який наголосив, що перебіг участі школи в проекті слід постійно доводити до відома громадськості.
УХВАЛИЛИ:
1.Визначити пріоритетними завданнями школи під час участі у проектні наступні:
- Будівництво шатрового даху (навчальний корпус №1);
- Ремонт даху (навчальний корпус №2);
- Повна заміна внутрішньої електромережі (навчальний корпус №1, №2);
- Заміна підлоги (навчальний корпус №1);
- Ремонт фасаду із заміною вікон (навчальний корпус №1);
- Реставрація санвузлів (навчальний корпус №1);
- Капітальний ремонт внутрішніх стін (коридори навчального корпусу №1);
- Капітальний ремонт спортивного залу (навчальний корпус №1);
- Реставрація шкільного тиру;
- Реставрація шкільної військово – спортивної площадки;
- Придбання навчального обладнання для кабінетів хімії, біології, фізики;
- Придбання комп’ютерів.
2.Постійно інформувати громадськість про перебіг участі школи у проекті.
Голова зборів М.Ліскевич – Карпа
Секретар зборів М.Нечай