Про створення комісії із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності

Відділ освіти Яворівської районної державної адміністрації

Опорний заклад

«Івано – Франківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів імені Івана Франка

Яворівської районної ради Львівської області»

81070, смт Івано – Франкове, вул. І.Франка, 1, тел. (0259)3 – 35 – 7

Наказ

 

18.10.2018                                                                                                            №01-05/

 

Про створення комісії із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності

 

Відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №13, частини третьої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, згідно рішення Загальних зборів трудового колективу опорного закладу «Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка Яворівської районної ради Львівської області» (Протокол №      від 10.10.2018 року)

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Створити комісію із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі – Комісія) у наступному складі:

– голова Комісії – Цушко Г.І., заступник директора з господарської роботи;

– заступник голови Комісії – Михайлишин О.З., заступник директора з навчально – виховної роботи;

– члени Комісії: – Нечай М.І., голова ПК;

– Мороз Т.О., член ПК;

– Ольшанська О.Р., член ПК.

 

2.Комісії:

2.1.Здійснювати контроль за правильним нарахуванням і своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам;

2.2.Приймати рішення у випадку необхідності про відмову у виплаті матеріального забезпечення застрахованим особам;

2.3.Приймати рішення у випадку необхідності про припинення виплати матеріального забезпечення (повністю або частково);

2.4.Розглядати підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення;

2.5.Здійснювати контроль за своєчасним направленням до органу Фонду заяв – розрахунків про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення;

2.6.Основною формою роботи Комісії вважати засідання, які проводити відповідно до затвердженого Комісією плану, але не рідше двох разів на місяць;

2.7.Членам Комісії брати участь у засіданнях Комісії особисто без права передання своїх повноважень іншим посадовим особам;

2.8.У своїй роботі керуватися Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого Постановою правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 №13, частиною третьою статті 30 Закону

України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», Статутом Фонду соціального страхування України, а також іншими нормативно – правовими актами, що регулюють питання матеріального забезпечення за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням.

 

3.контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Директор опорного закладу                    М.Ліскевич – Карпа

 

 

З наказом ознайомлено:

 

Г.Цушко

 

О.Михайлишин

 

М.Нечай

 

Т.Мороз

 

О.Ольшанська

 

 

Переглядів загалом - 175 | Переглядів сьогодні - 1