Людський організм – найдосконаліша система,
що саморегулюється й самооновлюється.
Не заважайте йому своїм нездоровим способом життя,
і він віддячить вам гармонією повного духовного,
психічного та фізичного здоров’я.
(Г. Шаталов)
Напевно кожен погодиться із твердженням ,що найцінніше, що має людина – здоров’я. Людство з давніх-давен усвідомило ціну здоров’я, присвячуючи цій темі мудрі думки, які слугують засобом передачі знань і досвіду старшого покоління молодшому. З розумінням цінності здоров’я і руйнівних наслідків хворіб випливає думка про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я.
Згідно плану роботи школи на 2018-2019н.р. та графіку проведення предметних тижнів у школі був проведений Тиждень основ здоров’я.
Протягом тижня наші школярі здобули нові знання та навички безпеки життєдіяльності. А найголовніше – розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного, духовного, соціального та психічного здоров’я.
Серед учнів 8-9 класів вчитель Завідія Н.Я. провела турнір настільної екологічної гри «Не гарячкуй» з міжнародних кліматичних переговорів, розробленої у Потсдамському інституті досліджень впливів клімату (Німеччина) у 2004 р. Переможцями у грі вийшла команда 9–В класу. Ця команда найшвидше досягла своєї цілі – учні зуміли застосувати свої підприємницькі навики і побудувати усі чорні заводи у своїх країнах, щоправда ці заводи працювали на викопних ресурсах Землі (кам’яному вугіллі та нафті), які добряче забруднюють довкілля і знищують клімат на усій земній кулі.
А от команда учнів 9-Б класу не так вправно застосувала свій підприємницький хист, зате свідомо , активно і переконливо намагалися переконати інші команди, в тому числі і переможців, били на сполох : «Клімат руйнується , загроза виживання людству на Землі, знешкоджуйте чорні заводи, будуйте зелені – альтернативні». Тому ця команда визнається екологічно свідомим переможцем нашого турніру.
Дев’ятикласники дізналися цікаві факти про небезпеку куріння кальяну, хоча наші діти «свідомо» помилково переконані, що цей вид куріння – нешкідливий.
Серед учнів 5-В класу найкращі кросфорди до теми «Здоров’я – моя цінність» вдалося скласти учням Цуганич Вікторії , Пелешик Марті, Добрянській Марті, Вахулі Христині та Боянівській Діані, серед учнів 7-А класу : Тузяк Діана, Драбчук Соломія, Лазурко Анастасія, Божик Вікторія, Бойко Володимир, Пенко Олена, Сапрука Вадим, Киван Соломія ,Стадник Христина,
Узагальнили свої знання про складові компоненти їжі, про корисну їжу та її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, про основи культури і традиції харчування учні 7-А та 7-В класів.
Основний зміст реклами – продаж товарів, одержання прибутку – не є сам по собі приводом для засудження. Врешті-решт, ми всі прагнемо до багатства та успіху. Це нормально. Та ми не повинні миритися зі спробами отримати вигоду шляхом цинічного маніпулювання споживачами. Хай такий обман і не заборонений законом – це справи не змінює.
Маніпуляція – вид психологічного впливу, майстерне виконання якого веде до прихованого порушення в іншої людини намірів, що не збігаються з його актуально наявними бажаннями. Значна частина різноманітних психологічних впливів у рекламній діяльності є не чим іншим, як формою маніпуляції. Адже головне завдання будь-якого рекламіста – зробити так, щоби споживач сприймав рекламне твердження як свою особисту думку.
У виробників реклами це не завжди виходить з цілої низки причин, але те, що реклама – це багато в чому психологічне маніпулювання, відзначають практично всі провідні рекламісти, а також фахівці в галузі вивчення психології реклами.А тим часом способи обману прості. В основі реклами лежить зовсім небагато штампів і прийомів, які нескінченно обіграються і повторюються. З такими способами і ознайомилися учні 7-А та 7-В класів. А учні 10-та 11 класи розпізнавали способи маніпуляції у сфері сучасної політики. Найкраще засвоїли знання та підготували відео рекламних стратегій учні 7-А класу : Тузяк Діана, Божик Вікторія та Лазурко Анастасія.
Серед учнів 8-мих класів проведено турнір «Ми за здоров’я» та брейн –ринг «Азбука здоров’я». Найкращі знання про дотримання правил здорового способу життя виявили учні 8-В класу Діжак Максим ,Свищ Юрій, Радченко Дмитро, Бабляк Максим, Білоус Максим, які правильно відповіли на усі 16 запитань.
Вчитель Кропельницька О.В провела конкурс «Подорож у країну здоров’я», вікторину «Правила пам’ятати – на дорозі не жартувати», щоб нагадати як правильно поводитися на проїжджій частині; закріпити знання правил та умов безпечного переходу вулиці;
виховувати культуру поведінки на дорозі, обов’язковість у дотриманні Правил дорожнього руху. та гру «Вчимо правила пожежні – будемо завжди обережні!» щоб розширити уявлення дітей про те , чим корисний і чим шкідливий вогонь, нагадати протипожежні правила, закріптинавички профілактики пожеж, запобігати та уникати пожежному травматизму, виховувати обережність, уважність, сміливість.