У сучасному освітньому процесі міждисциплінарний підхід стає все більш актуальним. Саме тому вчителі англійської мови та християнської етики спільно із соціальним педагогом провели інтегрований урок на тему «У світі професій».
Цей урок був спрямований на те, щоб допомогти учням зрозуміти важливість вибору професії, її відповідності особистим талантам та моральним цінностям.
Метою уроку було: розширити знання учнів про професії, розвивати навички спілкування англійською мовою;виховувати моральні цінності, орієнтуючи учнів на професії, які приносять користь суспільству; допомогти учням усвідомити свої здібності та зацікавленості у виборі майбутньої професії.
Вчителька християнської етики наголосила на важливості вибору професії, що приносить не тільки матеріальне задоволення, а й користь іншим. Були наведені приклади з біблійної історії (професії ремісників, пастухів, учителів).
Вчителька англійської мови Л.Параняк, провела практичні завдання з новими словами, пов’язаними з професіями, через гру «Guess the Job», дев’ятикласники аналізували свої особисті якості для вибору професій, використовуючи матеріали презентації.
О. Якимовська, соціальний педагог провела тестування на виявлення професійних нахилів, допомагаючи учням визначити свої сильні сторони.
Учні здобули нові знання з англійської мови, обговорили свої професійні мрії, а також задумалися над важливістю моральних принципів у кар’єрі. Вони усвідомили, що професія – це не лише спосіб заробітку, а й можливість приносити користь людям, керуючись моральними цінностями.
Інтеграція навчальних предметів допомогла їм розглянути тему професій всебічно, зробивши урок цікавим і корисним.
Авторка допису М. Юзишин, вчитель основ християнської етики.