Інтегроване навчання

Ідея інтеграції в освіті є значним здобутком дидактики, оскільки за умови її успішного методичного впровадження реалізується мета якісної освіти. Тому інтеграція як вимога об’єднання в ціле компонентів об’єктів навчання є необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого уможливлюється створення в учнів цілісного уявлення про об’єкт, що вивчається, формується міжпредметна компетентність. Реформування сучасної освіти лежить на шляху подолання ізольованого викладання навчальних предметів і створення принципово нових навчальних програм, де освітній процес доцільно орієнтувати на розвивально-продуктивний інтегративний підхід.

Інтеграція як вимога об’єднання в ціле компонентів об’єктів навчання є необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого уможливлюється створення в учнів цілісного уявлення про об’єкт, що вивчається, формується міжпредметна компетентність.

Інтегроване навчання дає змогу дитині сприймати предмети і явища цілісно, різнобічно, системно.

На уроці у 7 класі («змішане навчання» – модель «ротація за станціями», вчителі Михайлишин О.З., Окулова О.В.) учні проводили порівняння павукоподібних та ракоподібних за допомогою Learning Apps та створення таблиці. Провели невелике дослідження (з допомогою Інтернет – ресурсів) хімічного складу живих організмів, зокрема тварин. Учні ознайомилися з вмістом елементів у органічних речовинах, повторили назви та символи елементів, виявили подібність у хімічному складі  рослин, бактерій, грибів, тварин. Виявлена подібність дозволила сформулювати висновок про єдність живої природи.

Вміння бачити взаємозв’язки, бачити проблему у  всіх аспектах – це вміння, що буде допомагати учням протягом усього життя.

 

Переглядів загалом - 124 | Переглядів сьогодні - 1