Мовлення є однією з найважливіших психічних функцій людини.
Мовленнєва діяльність дитини формується у процесі пізнання навколишнього світу, спілкуванням з оточенням.
У більшості дітей молодшого шкільного віку уже сформоване правильне мовлення. Однак є діти, у яких з певних причин мовленнєвий розвиток відбувається із незначним запізненням чи відхиленням від загальноприйнятих норм.
В таких випадках необхідна логопедична робота.
В період з 1 по 30 вересня вчитель – логопед провела обстеження усного мовлення в учнів перших класів , писемного мовлення других, третіх, і четвертих класів.
В результаті обстежень створила підгрупи для логопедичних занять згідно мовних порушень. Протягом першого семестру працюємо над постановкою звуків у дітей, уже є успіхи.
Автор допису вчитель-логопед Роса Наталя