STEM-підхід є значно ефективнішим в організації освітнього процесу. Бо саме такий формат навчання дозволяє поєднувати опанування теорії з із напрацюванням навичок застосування цих знань у повсякденному житті. При цьому навчання шляхом моделювання, проектування та експериментування перетворюється на своєрідну гру, тому сприймається школярами із захопленням!
Розробляючи моделі, створюючи проекти, діти аналізують інформацію, співвідносять її з наявним досвідом і знаннями. Це формує в них упевненість у власних силах, переконаність у тому, що вони зможуть за необхідності вирішити складні проблеми.
Протягом тижня учні 7 – их класів моделювали процеси та явища («Кислотні дощі», «Фотосинтез», «Колообіг води в природі») та виконували експериментальні дослідження за власним вибором. Навчання через моделювання, проектування та експериментування захопило наших учнів. Ці роботи – лише частина від усіх робіт школярів.
Результати виконаних проектів представлені на сайті ІМЗО, в рубриці учасників Всеукраїнського STEM – тижня.