НАКАЗ
12.03.2020 №05-у
смт Івано – Франкове
Про призупинення навчально-виховного процесу
в навчальному закладі
На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 211 від 11.03.2020 року «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», листа МОН України №1/9-154 від 11.03.2020 року, листа Департаменту освіти і науки Львівської ОДА №09-08/574 від 12.03.2020 року, наказу відділу освіти Яворівської райдержадміністрації №02-02/55 від 12.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та установлення карантину в освітніх закладах району», протоколу № 06 позачергового засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій від 12 березня 2020 року та листа методичного кабінету відділу освіти Яворівської райдержадміністрації №70 від 12.03.2020 р.
НАКАЗУЮ:
- Установити з 12 березня до 3 квітня 2020 р. карантин у навчальному закладі, заборонивши:
– відвідування закладу освіти її здобувачами;
– проведення всіх масових заходів, у яких бере участь понад 200 осіб, крім заходів, необхідних для забезпечення роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Спортивні заходи дозволяється проводити без участі глядачів (уболівальників).
- Заступникам директора з навчально-виховної роботи Михайлишин О.З., Сташко В.В., Дацко – Онищак О.С. спільно з класними керівниками 1-11 класів організувати інформування здобувачів освіти, їхніх батьків, працівників закладу щодо заходів запобігання поширення хвороби, проявів хвороби та дій у випадку захворювання шляхом розміщення відповідної інформації на сайті школи, фейсбук сторінці та у вайбер групі.
- Заступникам директора з навчально-виховної роботи Михайлишин О.З., Сташко В.В., Дацко – Онищак О.С. спільно з класними керівниками 1-11 класів створити вайбер групи з учнів певного класу, долучивши до них усіх учителів-предметників, які викладають в цьому класі.
- Класним керівникам 1-11 класів повідомити своїх вихованців та їхніх батьків про проведення навчальних занять на час карантину за допомогою дистанційного навчання шляхом використання онлайн ресурсів.
- Учителям-предметникам:
5.1. Відповідно до розкладу занять з 12.03.2020 року надсилати завдання для учнів у вайбер групи. Завдання мають бути спрямовані на виконання календарного планування по 03.04.2020 року і можуть містити посилання на корисні онлайн ресурси, які допоможуть засвоїти навчальний матеріал учням.
5.2. Бути в онлайн режимі (вайбер, скайпі) в години відповідно до розкладу, щоб учні, які потребують консультацій, могли скористатися послугами учителя, зв’язавшись із ним через онлайн ресурси. Пропонувати учням, які на думку вчителя, не можуть самостійно засвоїти навчальний матеріал, працювати в онлайн режимі.
5.3. Після закінчення карантину провести урок-консультацію щодо самостійно вивченого учнями навчального матеріалу та моніторингову роботу, щоб з’ясувати, що фактично вивчили учні самостійно і які теми треба корегувати.
5.4. У разі потреби відвести 2-3 уроки для корегування навчального матеріалу, провести контрольну роботу та продовжити навчання відповідно до календарного планування.
- Заступнику директора з господарської роботи Цушко Г.І. спільно з технічними працівниками закладу забезпечити своєчасне і повне проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, подання інформації про здійснення заходів щодо запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 (додаток) сайт (https://moz.gov.ua/koronavirus-2019-nkov) та забезпечити контроль щодо економії енергоресурсів.
- Технічним працівникам школи під час вимушеного призупинення навчально-виховного процесу перебувати на робочих місцях з виконанням іншої господарської роботи, а саме:
– виконувати усі необхідні профілактичні і протиепідемічні заходи з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19;
– чергувати у навчальному закладі відповідно до графіка.
- Централізованій бухгалтерії відділу освіти (гол. бухгалтер О.Бачало) здійснювати оплату працівникам закладу освіти на час тимчасового припинення навчально-виховного процесу з розрахунку заробітної плати встановленої під час тарифікації відповідно до п.5.2.1. Галузевої угоди укладеної між Міністерством освіти і науки України та ЦК профспілки працівників освіти і науки України та п.77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти (Наказ МОН від 15.04.1993 №102).
- Контроль за здійсненням дистанційного навчання, виконанням навчальних планів та програм покласти на заступників директора школи з навчально-виховної роботи Михайлишин О.З., Сташко В.В., Дацко – Онищак О.С.
Директор опорного закладу М.Ліскевич – Карпа
З наказом ознайомлено:
О.Михайлишин
В.Сташко
О.Дацко – Онищак
Г.Цушко