Школа молодого вчителя біології та хімії  «Особливості професійної спрямованості педагога»

Десятого лютого 2020 року відбулося спільне засідання школи становлення новопризначеного вчителя біології та хімії на базі природного заповідника «Розточчя» та опорного закладу «Івано-Франківська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Івана Франка»

Сучасний педагог — фундаментально освічена людина, здатна гнучко перебудовувати напрям і зміст своєї професійної діяльності, яка самостійно працює над власним розвитком, підвищенням освітнього й культурного рівнів, уміє самостійно набувати необхідних для професійної діяльності знань, умінь і навичок, критично мислить, володіє стійкою системою мотивів і потреб соціалізації, здатна активно й творчо діяти. Мета проведення школи майстерності молодого вчителя  –  удосконалення процесу формування основних професійних якостей, вироблення власного стилю роботи, розвиток фахової майстерності.

Привітав молодих педагогів директор ПЗ «Розточчя» Бовт Я.С.

Методист відділу освіти Яворівської РДА Флис О.Г.,  акцентувала увагу на тому, що вчитель повинен постійно вчитися, підвищувати свій професійний рівень. Сучасний учитель – це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним, стійким до стресів, готовим до змін.

Заступник  директора заповідника  Галина Стрямець ознайомила вчителів з напрямками роботи заповідника, грантовими та проектними можливостями для шкіл району.

Вчитель біології   Михайлишин О.З. презентувала досвід роботи  ефективної співпраці опорного закладу з природоохоронними установами, зокрема з заповідником «Розточчя».

З досвідом застосування STEM – проєктів на уроках та позаурочних заняттях хімії та біології ознайомила усіх присутніх вчитель хімії Окулова О.В.. STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) – це насамперед маркер актуалізації усіх альтернативних підходів та ідей в області педагогіки і сучасної освіти. Багато учителів вважають, що в наших умовах (обмежений час, матеріальні ресурси, програми) ні STEM, ні  STEAM, ні STREAM неможливі. Насправді ж це міф. Ніхто не забороняє робити свій предмет об`ємнішим, цікавішим для учнів і при цьому виконувати програму, у якій  ряд проектів уже закладено.

Практичне застосування моделі навчання  «перевернутий клас» на уроці біології продемонстрували вчителі Ольшанська О.Р. та Михайлишин О.З. Учасники школи  знову ненадовго стали учнями і з задоволенням виконували інтерактивні завдання. Тема уроку 7 класу «Птахи, їх особливості», урок проводився у формі Escape the classroom. Молоді вчителі отримали практичний досвід підготовки та проведення уроку в методиці «змішаного навчання». Позитивні емоції викликали розгадані коди, за допомогою яких відкрили замки скриньок з подарунками (зокрема «Пам`ятка молодому вчителю», яка буде корисною для осучаснення уроків хімії та біології).

Екскурсія в музей природи заповідника «Розточчя» подарувала приємні враження.

«Щасливий вчитель – це той, який любить і знає свою роботу, який постійно вчиться, знаходить час на себе і сім’ю. Навчання вчителів і навчання впродовж життя є одним із ключових аспектів, які формують успішного вчителя».

Переглядів загалом - 236 | Переглядів сьогодні - 1