Інтелектуальна математична гра “Хто зверху”

Зацікавити учнів математикою, показати її могутність і красу, примусити полюбити її – завдання кожного вчителя математики. Велика роль у підвищенні інтересу учнів до математики належить: конкурсам, інтелектуальним іграм, математичним вікторинам. Кожне нове покоління учнів цікавиться іншими іграми, іншими конкурсами.

16 грудня в нашій школі у 8-б класі в рамках тижня математики вчителем математики Ігнатюк І.Р.  було проведено інтелектуальну математичну гру «Хто зверху?»

Метою гри було прищеплювати любов до математики, виробляти вміння використовувати здобуті теоретичні знання на практиці;розвивати пізнавальні здібності учнів, інтерес до математики як до науки, творчу активність, вміння швидко та раціонально приймати рішення, логічно мислити, працювати в команді.

У грі брали участь дві команди.

Дуель команд ділилась на п’ять раундів, що складаються з різних конкурсів. Переможець визначається у фінальному, шостому раунді, де бали переможця зростають удвічі. Команда складається з п’яти учасників: капітан і 4 учасники.

У змаганнях перемогла одна з команд. Учні побачили, що знання нам потрібні завжди і всюди. Важливо лише те, що всі ми відчуваємо потребу в збагаченні знаннями, отриманні задоволення від інтелектуальної спроможності. Тож будьте розумними!

Переглядів загалом - 283 | Переглядів сьогодні - 1