В нашій школі склалася гарна традиція проводити бінарні уроки географії та інформатики.
Так, вчителі Кропельницька О.В. та Волошин З.М. провели разом не один спільний урок.
Такі уроки були проведені в 7, 10 класах. Черговий урок пройшов в 5-Б класі на тему « Екосистеми. Екологічні проблеми та їх розв’язання.»
Метою проведення уроку було продовжити виховувати дбайливе відношення до навколишньої природи.,набути екологічних навичок поводження при надзвичайних ситуаціях розвивати екологічне мислення, творчий підхід до розв’язання екологічних проблем України. А також учні мали закріпити свої знання по створенні та змінні простих зображень з геометричних фігур; розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, виховувати інформаційну культуру, уважність та дисциплінованість.
Урок розпочався з повторення пройденого матеріалу про взаємозв’язки природних організмів між собою в екосистемі та, що впливає на їхнє життя. Вчитель географії Кропельницька О.В. використовуючи презентацію про зміни в екосистемах підвела учнів
до розуміння взаємозв’язків в природі і як може вплинути зміна одного компоненту на інші.
В розмові з дітьми була виділена роль людини в системі, і як вона здебільшого негативно впливає на навколишнє середовище.
Далі учнів було розбито на групи для продовження роботи на комп’ютерах та вирішування запропонованих проблем.
Одна група учнів мала завдання скласти алгоритм висаджування дерева у середовищі Learning Apps; інша група створювала у графічному редакторі Paint емблеми з готових елементів та геометричних фігур і написів; третя група мала знайти помилку в алгоритмі висаджування лісу і четверта мала розробити заходи боротьби з нафтовою плямою, яка утворилась на водній поверхні океану. По мірі проходження завдань учні змінювали завдання, що згодом дало можливість порівняти успішність виконання кожною групою.
За виконанням завдань і їх правильністю на комп’ютерах слідкувала і допомагала вчителька інформатики Волошин З.М. Більшість учнів справилися, що говорить про добру підготовку вчителем.
В кінці уроку на закріплення нового матеріалу, учні подивились відеоролик на екологічну тематику і представники команд мали скласти пазл тварини, яка живе в наших лісах.
Такі уроки надзвичайно подобаються учням і як нам здається засвоюваність матеріалу набагато ефективніша.