14 березня в 7-Б класі було проведено інтегрований урок з географії та інформатики вчителями Кропельницькою О.В. та Волошин З.М.
Метою уроку було ознайомити учнів з особливостями формування клімату Євразії, сформувати знання учнів про кліматичні пояси і типи клімату Євразії, продовжити розвиток вмінь роботи з кліматичними картами, формувати цілісне ставлення до природи, поглибити і систематизувати знання про табличний процесор, організаційні діаграми, розвивати навички аналізувати дані, подані на діаграмі; виховувати інформаційну культуру, продовжувати формувати інформаційну компетентність.
Урок розпочався з актуалізації знань і вмінь учнів за допомогою прийому «Географічна мозаїка». Де учні пригадали географічні правила.
Щоб перейти до наступного етапу уроку учням було запропоновано подивитися відеоролик про глобальні зміни клімату. Після перегляду відеоролика, учнів було поділено на 4 групи. Кожна група отримала завдання – за допомогою підручника, карт атласу та інструктивних карток у табличному процесорі MS Office Excel скласти, проаналізувати та охарактеризувати організаційну діаграму середньорічної кількості опадів, температури січня та липня на різних територіях Євразії.
По закінченні праці з атласом та складанням відповідних діаграм, учні виступили з доповідями по своїх питаннях.
В кінці уроку вивчений матеріал було закріплено прийомом « Вірю не вірю» після якого було узагальнено набуті на уроці знання та оцінено роботу учнів.
Урок пройшов успішно. Учні відновили, закріпили і отримали багато цікавих знань з географії та інформатики.
Вчителі Кропельницька О.В. та Волошин З.М.