У четвер 31.01 практичним психологом Ізб’янською С.А. та соціальним педагогом Куц Л.С з учнями 4-А класу (класний керівник Самотій О.Б.) було проведено годину спілкування «Булінг у дитячому середовищі» .
Школярів ознайомили з поняттями,формами та структурою булінгу ; розповіли про шкідливість булінгу; дали поради,якими методами запобігти та протидіяти цьому явищу.
Мотивацією до булінгу, або цькування стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження .
Як показує практика, форми шкільного булінгу можуть бути різними:
- систематичні кепкування з будь-якого приводу (від національності до зовнішнього вигляду дитини);
- задирство;
- фізичні і психічні приниження;
- різного виду знущання;
- бойкот та ігнорування;
- псування особистих речей та ін.
Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються. Хулігани (булі) надзвичайно винахідливі. Новітній їхній “винахід” — кібербулінг, тобто знущання з використанням електронних засобів комунікації.
Учні жваво брали участь у розмові та висловлювали своє бачення стосовно булінгу серед дітей. Переглядаючи мультфільм,самостійно визначали ,де йдеться про негативний вплив на героя і які б поради радили застосувати героям ,щоб у складних ситуаціях почувати себе безпечно.
Щоб жити в світі, людям треба навчитися жити, вирішуючи проблеми і завдання на основі взаєморозуміння.
Пам’ятайте одну і заповідей Божих : “Люби ближнього свого як самого себе”.