Наказ
04.01 2019 №01/05-
Про аналіз діагностики навченості учнів 5-11 класів за I семестр 2018-2019 н.р. з основ наук
Згідно з планом контролю за навчально-виховним процесом О.Михайлишин заступником директора з навчально-виховної роботи було здійснено діагностику навченості учнів 5-11 класів за I семестр 2018-2019 навчального року. Рівень навчальних досягнень учнів значною мірою залежить від рівня їх знань та вимог державних стандартів загальної середньої освіти. Саме від дотримання відповідності між цими двома чинниками в основному залежить розвивальний характер навчального процесу. Перший семестр закінчило 386 учні 5-11 класів. Згідно проведеної діагностики маємо такі досягнення, а саме: 24 учнів, що становить 6,2% від загальної кількості учнів 5-11класів навчаються на творчому рівні. Гащук Олег, учень 7В класу навчається на інклюзивній формі навчання, згідно медичної форми ЛКК. Учні 8В класу Онишкевич Павло, Червінський Олександр, навчаються на початковому рівні. Учні 6Б класу Гузій Марта, 7А класу Лазурко Анастасія, 9Б класу Ясниський Ігор, 11 класу Зінчук Юрій та Зіянчуріна Вікторія згідно медичної форми ЛКК, звільнені від занять з фізичної культури.
Виведено середній бал по школі з предметів інваріантної складової Робочого навчального плану на 2018-2019 н.р., по класний, по паралелях 5-11 класів, по школі, по паралелях з предметів. А також здійснено діагностику навченості кожного учня 5-11 класів індивідуально та виведено середній бал навченості. Середній бал навченості 5-11 класів по школі становить 8,2. Середній бал навченості 5-11 класів з предметів основ наук по школі становить 8,3.
По класно середній бал становить:
5А – 9,5; 5Б – 9,5; 5В – 8,8; 6А -8,4; 6Б -9,0; 7А -7,8; 7Б -7,9; 7В – 6,6; 8А – 7,6; 8Б – 7,5; 8В – 6,8; 9А -8,1; 9Б – 7,2; 9В – 7,9; 10 -8,2;11 – 8,8.
Середній бал по предметах: українська мова 7,6; українська література 7,9; зарубіжна література 7,9; англійська мова 7,3; математика 7,4; алгебра 5,8; геометрія 6,1; фізика 5,7; хімія 6,9; інформатика 10,1; історія України 7,5; всесвітня історія 7,7; географія 6,7; економіка 7,0; біологія 8,0; астрономія 7,4; природознавство 8,8; екологія 8,4; трудове навчання 9,1; технології 9,6; захист вітчизни (юнаки) 9,8; захист вітчизни (дівчата) 9,8; основи християнської етики 8,8; музика 9,6; мистецтво 10,3; образотворче мистецтво 10,8; художня культура 10,4; правознавство 6,4; правопис (курс за вибором) 7,6; фізичне виховання 10,3; основи здоров’я 9,1; громадянська освіта 9,0.
Середній бал навченості 5-их класів становить 9,3; 6-их класів 8,7; 7-их класів 7,4; 8-их класів 7,3; 9-их класів 7,7; 10- их класів 8,2; 11- их класів 8,8.
Згідно діагностики навченості учнів 5-11 класів з предметів основ наук, найнижчий середній бал інваріативної складової робочого плану спостерігається з фізики – 5,7; геометрії – 6,1, алгебри 5,8.
Середній бал навченості по паралелях з предметів 5-их класів становить з української мови 8,6; української літератури 8,9; зарубіжна література 8,0; англійська мова 8,3; математика 7,3; інформатика 10,2; історія України 8,8; природознавство 8,8; трудове навчання 9,9; музика 10,3; образотворче мистецтво 11,4; фізичне виховання 10; основи здоров’я 9,7.
Середній бал навченості по паралелях з предметів 6-их класів становить з української мови 8,0; української літератури 8,6; зарубіжна література 7,8; англійська мова 7,4; математика 7,4; інформатика 10,2; всесвітня історія 8,0; географія 8,0; біологія 8,0; трудове навчання 9,7; музика 9,5; образотворче мистецтво 10,9; фізичне виховання 10,3; основи здоров’я 8,3.
Середній бал навченості по паралелях з предметів 7-их класів: українська мова 7,2; українська література 7,8; зарубіжна література 7,3; англійська мова 6,5; алгебра 5,1; геометрія 5,6; фізика 6,0; хімія 7,3; історія України 7,1; всесвітня історія 6,9; географія 5,4; біологія 7,0; трудове навчання 9,5; музика 9,2; образотворче мистецтво 10; фізичне виховання 10,2; основи здоров’я 9,1; інформатика 10.
Середній бал навченості по паралелях з предметів 8-их класів: українська мова 7,0; українська література 7,2; зарубіжна література 6,2; англійська мова 7,2; алгебра 5,0; геометрія 5,0; фізика 5,5; хімія 6,8; історія України 6,3; всесвітня історія 7,1; географія 6,3; біологія 8,0; трудове навчання 7,3; основи християнської етики 7,8; музика 9,4; фізичне виховання 10; основи здоров’я 9,1; інформатика 10,0; правопис 7,8.
Середній бал навченості по паралелях з предметів 9-их класів: українська мова 7,2; українська література 7,9; зарубіжна література 7,6; англійська мова 6,5; алгебра 6,6; геометрія 6,6; фізика 6,0; хімія 6,4; інформатика 10; історія України 6,9; всесвітня історія 6,9; географія 6,3; біологія 8,3; трудове навчання 9,1; основи християнської етики 8,3; фізичне виховання 10,5; основи здоров’я 9,5; правознавство 6,4; мистецтво 10,3; правопис 7,4.
Середній бал навченості з предметів 10-их класів: українська мова 8,2; українська література 7,9; зарубіжна література 8,6; англійська мова 8,3; алгебра 5,8; геометрія 5,9; фізика 6,2; хімія 7,3; інформатика 10,3; історія України 7,5; всесвітня історія 8,2; географія 7,7; біологія 8,9; технології 8,9; фізичне виховання 10,4; захист вітчизни 9,4 юнаки, 9,9 дівчата; християнська етика 9,0; громадянська освіта 9,0.
Середній бал навченості з предметів 11 класу: українська мова 7,0; українська література 7,1; зарубіжна література 9,9; англійська мова 7,2; алгебра 6,5; геометрія 7,3; фізика 4,8; хімія 6,9; інформатика 10,0; історія України 8,2; всесвітня історія 8,9; біологія 8,7; економіка 7,0; екологія 8,4; технології 10,3; захист вітчизни 10,1 юнаки, 9,6 дівчата; фізичне виховання 11,0; основи підприємницької діяльності (курс за вибором) 8,6; художня культура 10,4; християнська етика 10,4.
Виходячи з вище сказаного,
НАКАЗУЮ:
- Вважати, що навчальні досягнення учнів за I – семестр 2018-2019 н.р., як такі, що забезпечують засвоєння програмового матеріалу предметів інваріантної складової робочого навчального плану на достатньому рівні.
- Учителям предметникам:
- Спрямовувати роботу на підвищення якості навчальних досягнень учнів.
- Проаналізувати рівень навчальних досягнень учнів на засіданні предметних комісій школи, та прийняти до уваги.
- Класним керівникам 5-11 класів:
3.1 Довести до відома учнів, та батьків результати діагностики навченості учнів класу.
3.2 Провести індивідуальні бесіди з учнями та їх батьками, які навчаються на початковому рівні.
- Адміністрації школи та вчителям предметникам працювати над формуванням до і профільних класів з метою зацікавлення учнів до вивчення основ наук.
- Даний наказ довести до всіх вчителів школи на нараді заступника директора з навчально – виховної роботи Михайлишин О.З.
- Контроль на виконання даного наказу покласти на заступника директора з НВР Михайлишин О.З..
Директор опорного закладу М. Ліскевич – Карпа
З наказом ознайомлено:
О. Михайлишин
О. Білоус
О.Кропельницька
М.Юзишин
О.Тиховська
Д.Тиховська
О.Кубішин
О.Ольшанська
З.Борис
С.Кучма
Т.Мороз
Н.Самотея
М.Нечай
Л.Гандзюк
О.Тлуста
З.Волошин
О.Кучма