22.11.2018 в рамках проведення тижня англійської мови, відбулося методичне об’єднання вчителів у формі майстер-класу. Учителі англійської мови запросили учителів інших предметів до співпраці та участі у роботі.
Майстер-клас розпочала учитель англійської мови Ганачівська Уляна Миколаївна, адже, у цьому навчальному році вона працює у 1 класі згідно програми НУШ. Учитель розповіла присутнім про свою роботу у 1 класі. «Ми вже провчилися майже 3 місяці в НУШ. В основному навчання відбувається у формі гри. Учні сприймають все тільки на слух. Вчимо нові слова, вирази, вірші та пісні. Першокласники із великим захопленням сприймають новий матеріал та з радістю виконують завдання та проекти».
Учитель продемонструвала присутнім один з видів роботи на уроці в першому класі. Вивчаючи тему “MySchool”, учитель приклеює на спину учням наклейки із зображенням шкільних речей (pen, book, pencil…). Потім учні запитують один в одного “Whatisit?” і відповідають“It’sabook.”(pen, table…). Таким чином у формі гри першокласники практикують вивчення виразів та слів в усному мовленні.
А у 5 класі учитель показала такий вид роботи, як “Runningdictation”. В цьому виді діяльності учні практикують говоріння, аудіювання, письмо та запам’ятовування. Учитель розрізає текст на 3 частини і ділить клас на 3 групи. Кожна група обирає arunner, який повинен бігати та читати текст своїй групі, яка записує його на листок.
Учитель Кобиця Христина Євгеніївна продемонструвала 3 види діяльності, які використовує на уроках англійської мови у початковій школі. Учасникам було запропоновано взяти участь у грі “Guesstheword”. Завданням було відгадати слово, а слово-відповідь скласти з літер, які були прикріплені на учасниках. Демонструючи Warmingupприсутні виконали руханку на тему «Фрукти та овочі». Гра була цікавою та пізнавальною. Христина Євгеніївна, повторюючи граматичний матеріалThePresentContinuousTense, інсценізувала з присутнімиказку «Kingdom”.
Самотея Надія Андріївна представила Warmingup, який вона використовує для учнів старших класів. Учитель поділила присутніх на 4 групи методом «лічилки» і запропонувала виконати завдання, які спонукали б учнів до усного мовлення за допомогою обговорення та виконання коротких вправ. Другим видом роботи було опрацювання нової лексики в усному та писемному мовленні на тему «Освіта у Британії». Кожному було запропоновано окреме завдання, у яке слід було написати нові слова та вставити їх у текст. Вправа дозволила перевірити знання лексики та вживання її в усному мовленні і, також, розширила знання присутніх про освіту у Британії.
Провівши метод-об’єднання у формі гри, ми спробували відійти від певних стереотипів, зробивши нашу роботу не тільки творчою, а й мобільною, що дало нам можливість поділитися із колегами досвідом та напрацюваннями.