ПРОТОКОЛ №3 зборів робочої групи «Опорна школа» від 05.07.2016-го року

Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка

Яворівської районної ради Львівської області

 

ПРОТОКОЛ №3

зборів робочої групи «Опорна школа»

від 05.07.2016-го року

 

Присутні: учасники робочої групи у кількості 4 чоловік (Ліскевич – Карпа М.Р., Цушко Г.І., Шаблінський І.М., Нечай М.І.).

 

Голова зборів: Ліскевич – Карпа М.Р.

Секретар: Нечай М.І.

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

 

1.Про перебіг участі школи в пілотному проекті «Опорна школа» (Ліскевич – Карпа М.Р.).

2.Різне

 

СЛУХАЛИ:

1.Директора школи Ліскевич – Карпу М.Р., яка проінформувала присутніх про перебіг участі школи у проекті.

У другій половині червня 2016-го року у школу завітала делегація у складі керівника проекту Олександра Долгова, генерального секретаря Міжнародного Благодійного Фонду   “Карітас України” п.Анатолія Козака (у перших числах червня 2016-го року п.Анатолій побував у школі з президентом Міжнародного Благодійного Фонду   “Карітас України” п.Андрієм Васьковичем), представника будівельно – архітектурної фірми п.Романа Гумена, які виконали технічний опис шкільних об’єктів, що планується реконструювати та обладнати.

29 червня 2016-го року у школі з робочим візитом побували  начальник управління дошкільної, загальної середньої, професійної освіти, соціального захисту, позашкільної та виховної роботи, координації діяльності вищих навчальних закладів і науки Книшик Світлана Іванівна та керівник відділу освіти Яворівської РДА Дорош М.П.

У ході візиту обговорювались матеріальні проблеми школи та перебіг участі школи у пілотному проекті «Опорні школи». Світлана Іванівна повідомила, що Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка розглядається донорами та організаторами проекту як опорна школа з впровадженням інклюзивного навчання. Виходячи з цього, школа повинна бути відповідно матеріально, технічно та методично обладнана. Саме з цих міркувань, першочергові роботи, які планують виконати донори, це облаштування пандусів та відповідних санітарних вузлів.

05 липня 2016-го року відбулася телефонна розмова директора школи з представником архітектурної фірми п.Романом Гуменом, який повідомив, що складено кошторис на виконання певних робіт у школі, а саме облаштування пандусів, двох санітарних вузлів (один для людей з обмеженими фізичними можливостями), будівництво шатрового перекриття даху над приміщенням спортивного залу. Кошторис складено на суму 625 тисяч гривень. Документи подано у м.Київ, де буде оголошено тендер на визначення будівельної компанії для виконання ремонтно – будівельних робіт.

ВИСТУПИЛИ:

1.Цушко Г.І., яка довела до відома присутніх, що у школі потребує нагального фінансування матеріальна інфраструктура.

Три найбільш пріоритетні потреби закладу щодо покращення матеріальної інфраструктури

– побудова шатрового даху (навчальний корпус№1);

– заміна вікон в кількості 70 штук.

– капітальний ремонт фасаду (навчальний корпус №1).

Потреби для запровадження інклюзивного навчання:

– встановлення пандусів в кількості 5 штук (навчальний корпус №1): центральний вхід, спортивний зал, перехід між корпусом прибудованим та корпусом основним, між першим та другим поверхом, вхід на сцену в актовій залі;

– облаштування відповідного санітарного вузла (навчальний корпус №1);

– реконструкція центрального входу відповідно до стандарту для користування людьми з особливими потребами (навчальний корпус №1);

– реконструкція  порогів до вхідних дверей до: спортивного залу, актового залу, до навчальних кабінетів (інформатики, хімії, біології ЗВ);

Потреби для покращення матеріальної інфраструктури школи:

–  Капітальний ремонт коридорів  (навчальний корпус №1) – підлога та стіни;

–  Часткова заміна каналізаційної мережі (навчальний корпус №1);

–  Реконструкція туалетних кабінок та заміна сантехніки (навчальний корпус № 1);

–  Повна заміна електромережі (навчальний корпус №1 та №2);

– Часткова заміна системи опалення (навчальний корпус №1) та заміна опалювального котла (навчальний корпус №2);

– Придбання столових меблів та заміна кухонного обладнання (навчальний корпус №1);

– Капітальний ремонт спортивної зали (навчальний корпус №1) та обладнання спортивної кімнати (навчальний корпус №2);

– Придбання  стільців в актову залу в кількості 120 шт.;

– Встановлення спортивних споруд, облаштування ігрового майданчика  (навчальний корпус №1, №2);

– Реконструкція стрілецького тиру (25 м);

– Облаштування смуги перешкод для навчальних занять з предмету ЗВ;

– Реконструкція стройового майданчика для навчальних занять з предмету ЗВ;

– Капітальний ремонт та облаштування шкільної майстерні для проведення занять з трудового навчання і технологій;

–  Придбання  близько 12 комп’ютерів/ ноутбуків для створення комп’ютерного класу №3 в навчальному корпусі №2 (навчається 150 учнів 1-4- класів) та близько 12  комп’ютерів/ ноутбуків для створення комп’ютерного класу №4  в навчальному корпусі №1;

–  10  комп’ютерів/ ноутбуків для адміністративного персоналу;

– Придбання мультимедійних установок в кількості 6 штук (актовий зал, шкільний музей імені Івана Франка, кабінет ЗВ, кабінети української мови та літератури, хімії, біології, географії, образотворчого мистецтва);

– Придбання інтерактивної дошки;

– Встановлення Wi – Fi;

– Придбання лабораторних меблів і обладнання, приладів, демонстраційних матеріалів, реактивів, посуду для навчальних кабінетів.

 

УХВАЛИЛИ:

1.Інформацію Ліскевич – Карпи М.Р. прийняти до відома.

2.Клопотати перед керівниками та спонсорами пілотного проекту «Опорна школа» про допомогу у вирішенні вищезазначених проблем та потреб.

 

 

Голова зборів                               М.Ліскевич – Карпа

 

Секретар зборів                           М.Нечай

 

 

 

 

Переглядів загалом - 125 | Переглядів сьогодні - 1