Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка
Яворівської районної ради Львівської області
ПРОТОКОЛ №3
зборів робочої групи «Опорна школа»
від 05.07.2016-го року
Присутні: учасники робочої групи у кількості 4 чоловік (Ліскевич – Карпа М.Р., Цушко Г.І., Шаблінський І.М., Нечай М.І.).
Голова зборів: Ліскевич – Карпа М.Р.
Секретар: Нечай М.І.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Про перебіг участі школи в пілотному проекті «Опорна школа» (Ліскевич – Карпа М.Р.).
2.Різне
СЛУХАЛИ:
1.Директора школи Ліскевич – Карпу М.Р., яка проінформувала присутніх про перебіг участі школи у проекті.
У другій половині червня 2016-го року у школу завітала делегація у складі керівника проекту Олександра Долгова, генерального секретаря Міжнародного Благодійного Фонду “Карітас України” п.Анатолія Козака (у перших числах червня 2016-го року п.Анатолій побував у школі з президентом Міжнародного Благодійного Фонду “Карітас України” п.Андрієм Васьковичем), представника будівельно – архітектурної фірми п.Романа Гумена, які виконали технічний опис шкільних об’єктів, що планується реконструювати та обладнати.
29 червня 2016-го року у школі з робочим візитом побували начальник управління дошкільної, загальної середньої, професійної освіти, соціального захисту, позашкільної та виховної роботи, координації діяльності вищих навчальних закладів і науки Книшик Світлана Іванівна та керівник відділу освіти Яворівської РДА Дорош М.П.
У ході візиту обговорювались матеріальні проблеми школи та перебіг участі школи у пілотному проекті «Опорні школи». Світлана Іванівна повідомила, що Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка розглядається донорами та організаторами проекту як опорна школа з впровадженням інклюзивного навчання. Виходячи з цього, школа повинна бути відповідно матеріально, технічно та методично обладнана. Саме з цих міркувань, першочергові роботи, які планують виконати донори, це облаштування пандусів та відповідних санітарних вузлів.
05 липня 2016-го року відбулася телефонна розмова директора школи з представником архітектурної фірми п.Романом Гуменом, який повідомив, що складено кошторис на виконання певних робіт у школі, а саме облаштування пандусів, двох санітарних вузлів (один для людей з обмеженими фізичними можливостями), будівництво шатрового перекриття даху над приміщенням спортивного залу. Кошторис складено на суму 625 тисяч гривень. Документи подано у м.Київ, де буде оголошено тендер на визначення будівельної компанії для виконання ремонтно – будівельних робіт.
ВИСТУПИЛИ:
1.Цушко Г.І., яка довела до відома присутніх, що у школі потребує нагального фінансування матеріальна інфраструктура.
Три найбільш пріоритетні потреби закладу щодо покращення матеріальної інфраструктури
– побудова шатрового даху (навчальний корпус№1);
– заміна вікон в кількості 70 штук.
– капітальний ремонт фасаду (навчальний корпус №1).
Потреби для запровадження інклюзивного навчання:
– встановлення пандусів в кількості 5 штук (навчальний корпус №1): центральний вхід, спортивний зал, перехід між корпусом прибудованим та корпусом основним, між першим та другим поверхом, вхід на сцену в актовій залі;
– облаштування відповідного санітарного вузла (навчальний корпус №1);
– реконструкція центрального входу відповідно до стандарту для користування людьми з особливими потребами (навчальний корпус №1);
– реконструкція порогів до вхідних дверей до: спортивного залу, актового залу, до навчальних кабінетів (інформатики, хімії, біології ЗВ);
Потреби для покращення матеріальної інфраструктури школи:
– Капітальний ремонт коридорів (навчальний корпус №1) – підлога та стіни;
– Часткова заміна каналізаційної мережі (навчальний корпус №1);
– Реконструкція туалетних кабінок та заміна сантехніки (навчальний корпус № 1);
– Повна заміна електромережі (навчальний корпус №1 та №2);
– Часткова заміна системи опалення (навчальний корпус №1) та заміна опалювального котла (навчальний корпус №2);
– Придбання столових меблів та заміна кухонного обладнання (навчальний корпус №1);
– Капітальний ремонт спортивної зали (навчальний корпус №1) та обладнання спортивної кімнати (навчальний корпус №2);
– Придбання стільців в актову залу в кількості 120 шт.;
– Встановлення спортивних споруд, облаштування ігрового майданчика (навчальний корпус №1, №2);
– Реконструкція стрілецького тиру (25 м);
– Облаштування смуги перешкод для навчальних занять з предмету ЗВ;
– Реконструкція стройового майданчика для навчальних занять з предмету ЗВ;
– Капітальний ремонт та облаштування шкільної майстерні для проведення занять з трудового навчання і технологій;
– Придбання близько 12 комп’ютерів/ ноутбуків для створення комп’ютерного класу №3 в навчальному корпусі №2 (навчається 150 учнів 1-4- класів) та близько 12 комп’ютерів/ ноутбуків для створення комп’ютерного класу №4 в навчальному корпусі №1;
– 10 комп’ютерів/ ноутбуків для адміністративного персоналу;
– Придбання мультимедійних установок в кількості 6 штук (актовий зал, шкільний музей імені Івана Франка, кабінет ЗВ, кабінети української мови та літератури, хімії, біології, географії, образотворчого мистецтва);
– Придбання інтерактивної дошки;
– Встановлення Wi – Fi;
– Придбання лабораторних меблів і обладнання, приладів, демонстраційних матеріалів, реактивів, посуду для навчальних кабінетів.
УХВАЛИЛИ:
1.Інформацію Ліскевич – Карпи М.Р. прийняти до відома.
2.Клопотати перед керівниками та спонсорами пілотного проекту «Опорна школа» про допомогу у вирішенні вищезазначених проблем та потреб.
Голова зборів М.Ліскевич – Карпа
Секретар зборів М.Нечай