Про роботу закладу під час карантину

НАКАЗ

16.03.2020                                                                                                                                                          №

смт Івано – Франкове

 

Про роботу закладу під час карантину

 

На виконання постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» від 11 березня 2020 року № 211, Указу Президента України від 13 березня 2020 року №87/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 березня 2020 року «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої коронаврусом SARS-coV-2», підпункт 2 пункту 13 Положення про Функціональну підсистему навчання дітей дошкільного віку, учнів та студентів діям у надзвичайних ситуаціях (з питань безпеки життєдіяльності) єдиної державної системи цивільного захисту, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 21 листопада 2016 року № 1400, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 грудня 2016 року за № 1623/29752, наказу МОН України № 406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19» та враховуючи рекомендації листа МОН України  №1/9-154 від 11.03.2020 року та Всесвітньої організації охорони здоров’я,

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Перевести усіх педагогічних працівників закладу на дистанційну форму роботи.

 

  1. Усім педагогічним працівникам опорного закладу:

2.1.Освітній процес, а також виконання іншої організаційно-педагогічної, методичної роботи здійснювати шляхом проведення дистанційного навчання із використанням технологій дистанційного навчання, а саме інтернет сервісів: Google Classroom, Microsoft Teams, Cisco Webex, Zoom, Class Dojo, Classtime, Viber та інших;

2.2.Скласти індивідуальний план роботи у режимі дистанційного навчання на час проведення карантинних заходів з 16.03.2020 року до завершення карантину та забезпечити його виконання.

 

  1. Педагогам опорного закладу, враховуючи матеріально-технічні можливості,:

– створити вайбер групи з учнів певного класу, долучивши до них усіх учителів-предметників, які викладають в цьому класі, та  надсилати завдання для учнів у вайбер групи;

– організувати систему дистанційного курсу навчання за допомогою сервісу Google Клас;

– організувати дистанційні онлай уроки шляхом використання системи ZOOM.ua;

– залучати учнів до перегляду відеоуроків, що транслюються в інтернет мережі з різних предметів шкільної програми;

– під час освітнього процесу із використання технологій дистанційного навчання здійснювати оцінювання результатів навчання здобувачів освіти (при можливості наразі фіксувати вчителем (у зручний для нього спосіб), а у подальшому занести до відповідних сторінок класного журналу). Якщо технічні можливості не дозволяють провести оцінювання навчальних досягнень учнів дистанційно, відтермінувати його проведення до завершення епідеміологічної ситуації.

– під час карантину широко використовувати інтернетресурси інформаційного освітнього простору для особистісного зростання кожного учасника навчально-виховного процесу.

 

  1. Заступникам директора з навчально-виховної роботи Михайлишин О.З., Сташко В.В., Шаблінському І.М., Дацко – Онищак О.С.:

 

4.1. Здійснювати контроль за роботою учителів та учнів під час проведення дистанційного навчання із використанням технологій дистанційного навчання шляхом збору інформації надісланої від учителів про роботу з класом щодо виконання календарного планування, освітніх програм відповідно до тижневого навантаження та розкладу навчальних занять.

 

4.2. У канікулярний період залучити учителів до виконання методичної, організаційно-педагогічної роботи щодо розроблення та виконання індивідуальних планів професійного розвитку, підвищення кваліфікації педагогічних працівників, педагогічної майстерності через самоосвіту та підготовки матеріалів до подальшої дистанційної роботи.

 

  1. Заступникам директора школи з навчально-виховної роботи Михайлишин О.З., Сташко В.В., Шаблінському І.М., Дацко – Онищак О.С. спільно з класними керівниками 1-11 класів організувати інформування здобувачів освіти, їхніх батьків, працівників закладу про умови опрацювання навчальних програм та заходи щодо запобігання поширення хвороби, проявів хвороби та дій у випадку захворювання шляхом розміщення відповідної інформації на сайті школи, фейсбук сторінці, у вайбер групі або індивідуальних консультацій в період карантину.

 

  1. Заступнику директора з господарської роботи Цушко Г.І.:

6.1. Організувати роботу технічних працівників закладу щодо підтримання функціонування інженерних споруд, мереж, комунікацій, а також необхідного температурного режиму у закладі.

6.2. Забезпечити контроль щодо економії енергоресурсів.

 

  1. Технічному персоналу школи продовжувати виконувати свої обов’язки, а саме:

– тричі в день здійснювати вологе прибирання навчальних приміщень;

– чергувати у навчальному закладі відповідно до графіка;

– виконувати усі необхідні ремонтні роботи у закладі та на території;

– чистити і дезінфікувати раковини та інше санітарно-технічне устаткування що три години на день;

– здійснювати обробку приміщень миючими та дезінфікуючими засобами, дозволеними для використання МОЗ України.

 

  1. Централізованій бухгалтерії відділу освіти (гол. бухгалтер О.Бачало) здійснювати оплату працівникам закладів освіти району на час тимчасового припинення навчально-виховного процесу з розрахунку заробітної плати встановленої під час тарифікації відповідно до п.5.2.1. Галузевої угоди укладеної між Міністерством освіти і науки України та ЦК профспілки працівників освіти і науки України та п.77 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти (Наказ МОН від 15.04.1993 №102).

 

  1. Контроль за здійсненням дистанційного навчання із використанням технологій дистанційного навчання, виконанням навчальних планів та програм покласти на заступників директора школи з навчально-виховної роботи Михайлишин О.З. (5-11 класи), Сташко В.В. (1-4 класи, індивідуальне навчання), Шаблінського І.М. (робота гуртків, соціально – психологічної служби, педагога – організатора, бібліотекаря), Дацко – Онищак О.С. (філії опорного закладу, інклюзивне навчання, робота логопедичної служби).
  2. Загальний контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор опорного закладу                              М.Ліскевич – Карпа

З наказом ознайомлено:

О.Михайлишин

В.Сташко

І.Шаблінський

О.Дацко – Онищак

Г.Цушко

(Загальна кількість переглядів - 525)