STEM – весна

STEM – весна в Опорному закладі «Івано – Франківська ЗОШ І – ІІІ ступенів імені Івана Франка»

 

STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — наукатехнологіїінженеріяматематика. Цим терміном традиційно окреслюють підхід до освітнього процесу, відповідно до якого основою набуття знань є проста та доступна візуалізація наукових явищ, що дає змогу легко охопити і здобути знання на основі практики та глибокого розуміння процесів. Акронім STEM був запропонований в 2001 році для позначення революційного тренду в освітній та професійній сферах науковцями Національного наукового фонду США (незалежне агентство при урядові США, що забезпечує фундаментальні дослідження та освіту у всіх галузях науки, окрім медицини).

 

Сучасні діти звикли до світу гаджетів, створюють цифровий контент, – обмінюються ним та використовують його. STEM — це великий вибір можливостей для навчання, професійного розвитку, надання учням доступу до технологій. Реальні експерименти та дослідження, безумовно, є потрібними та сприяють розвитку ключових  компетентностей учня. Спільний проект поєднав фізику, хімію, моделювання та наукове дослідження та поданий на міжнародний конкурс «Beam Line for School Competition». Завдяки ресурсам платформи Go – Lab проведені уроки в різних сценаріях проблемно – пошукового навчання.

Go – Lab – це безкоштовна веб – платформа для вчителів природничих наук, призначення якої – допомогти збагатити методи навчання за допомогою інноваційних підходів до навчання і допоміжних технічних інструментів.     Система Go – Lab складається з двох основних компонентів: Go – Lab Sharing Platform містить велику кількість віртуальних та віддалених лабораторій («Lab»), створених відомими науково – дослідними інститутами і розробниками технологій з усього світу.

Ці онлайн – лабораторії дозволяють учням проводити наукові дослідження та експерименти у віртуальному середовищі. Лабораторії з дистанційним управлінням (віддалені лабораторії) дають можливість експериментувати з реальним обладнанням  на відстані. Крім цього є кілька веб – додатків  («Apps»), які допомагають учням в їх освітній діяльності за проблемно – пошуковим методом та вчителям у підготовці, проведенні та оцінюванні уроків. Вчителі також можуть поділитися своїми уроками («Learning Space») або продублювати, вдосконалити та використати вже створені плани  уроків для різних предметів різними мовами.

В простір можна вбудовувати будь – який контент: презентації, відео, мультимедійні навчальні матеріали. Учні можуть навчатися індивідуально, в групах, в домашніх умовах (перевернуте навчання), проходити всі етапи дослідницького процесу та проводити експерименти онлайн.  Для цього учневі треба лише ввести своє ім`я і увійти у систему. За допомогою додатків для аналітики навчання вчитель може слідкувати за успішністю учнів та надавати допомогу при потребі. Можна також працювати в спільному доступі та спілкуватися і дискутувати. Лабораторії можуть бути об’єднані з готовими сценаріями для створення уроків за методом проблемно – пошукового навчання  (inquire – based learning).

Проблемно – пошукове навчання , що базується на запитах, сприяє творчості, самостійній активній діяльності учнів, спонукає до розв’язання реальних проблем у науці та повсякденному житті. Використання Go – Lab є одним із можливих засобів для організації такого методу навчання, де учні можуть працювати з інформацією, обмінюватися нею один з одним та спілкуватися, вивчати значну кількість матеріалу за короткий час, критично аналізувати проблеми, генерувати творчі ідеї, дискутувати.

(Загальна кількість переглядів - 63)