Інтегрований урок для 10 класу. Канада

Канада. Побудова діаграм і графіків у середовищі електронних таблиць.

(інтегрований урок для 10 класу)

4 квітня вчителями географії  Кропельницькою О.В. та інформатики Волошин З.М. в 10 класі було проведено інтегрований урок по темі Канада.

Метою уроку було сформувати в учнів систему знань про основні економіко – географічні характеристики Канади, стимулювати інтерес  учнів до самостійного пошуку і аналізу необхідної  інформації. Навчитись створювати та формувати діаграми та графіки, розвивати навички роботи з діаграмами та графіками у середовищі електронних таблиць.

Урок розпочався з того, що учні по опису мали визначити про яку державу йтиме мова. Далі  вони самостійно за допомогою презентації про Канаду дали характеристику природних умов та ресурсів.

За  допомогою даних які підготувала Волошин З.М. учні будували гістограму порівняння площ окремих країн з площею Канади. Продовжуючи роботу,  вчителька географії  Кропельницька О.В. провела інтерактивну гру «Мікрофон», де учні відповідали на запитання про населення Канади.

Далі учням демонструється відеоролик про українську діаспору в Канаді, про її життя та діяльність.

Урок продовжується, клас поділений на три групи, і представники кожної з них отримують завдання – побудувати графік для визначення динаміки кількості населення Канади; гістограму кількості населення найбільших міст  Канади  та кругову діаграму розподілу населення за релігійними  віруваннями.

Поки одні учні будують діаграми, інші знайомлять клас з інформацією, яку підготували про українців в Канаді. Далі учні дають господарську оцінку Канади. Вони розповідають про промисловість та сільське господарство, підкріплюючи свої розповіді презентаціями.

В кінці уроку знову використовуючи зроблені діаграми під керівництвом Волошин З.М. учні створили кругову діаграму зовнішньоекономічних  зв’язків Канади; об’ємну діаграму експорту та гістограму транспортного комплексу. При цьому, вони коментували свої роботи.

Урок закінчився моніторингом досягнутих знань та вмінь за допомогою тесту.

45 хвилин промайнули дуже швидко. Учні та вчителі залишились задоволеними своєю працею на уроці, яка  принесла їм багато нових і корисних знань.

 

Вчителі: географії  Кропельницька О.В. та інформатики Волошин З.М.

(Загальна кількість переглядів - 89)